Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För en gångs skull är det enkelt för mig...Det var ju det där med en ledtråd till den man tomtar för också.. Den svåraste biten.
Den detaljen som alltid glöms till sista sekunden för egen del... Utom ett år nät jag broderade ett julkort som stank limDet var ju det där med en ledtråd till den man tomtar för också.. Den svåraste biten.
Glöms.. hittar på en bra bara för att glömmas igen och hittas på köksbordet EFTER att paketet är postat..Den detaljen som alltid glöms till sista sekunden för egen del... Utom ett år nät jag broderade ett julkort som stank lim
Den brukar jag glömma helt. Det var något år jag skickade till @Snurrfian så jag ville inte skicka något kort för att göra gissningen liiiiite svårare. Hon gissade rätt på en gång ändåDen detaljen som alltid glöms till sista sekunden för egen del... Utom ett år nät jag broderade ett julkort som stank lim
Jodå du glömde till mig med, fick leta runt lite innan jag gissade rätt på dig hahaDen brukar jag glömma helt. Det var något år jag skickade till @Snurrfian så jag ville inte skicka något kort för att göra gissningen liiiiite svårare. Hon gissade rätt på en gång ändå
Haha, justja så om jag kommer ihåg det i år, då förvirrar jag mottagarenJodå du glömde till mig med, fick leta runt lite innan jag gissade rätt på dig haha
Håller med till 100%Det var ju det där med en ledtråd till den man tomtar för också.. Den svåraste biten.
Det är jättesvårt, jag måste fundera på det tror jagDet var ju det där med en ledtråd till den man tomtar för också.. Den svåraste biten.
Absoluuuuuuuuut inget som även hänt migGlöms.. hittar på en bra bara för att glömmas igen och hittas på köksbordet EFTER att paketet är postat..
Har hänt mer än en gång..