Secret Santa 2024

• Tjatter
  • TrĂ„dstartare TrĂ„dstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 024
  • Visningar Visningar 50 445

Bukefalos 30 Är!

1000015374.webp

Ett paket till mig, ett till skĂ€ggis och ett till guldhĂ€sten. đŸ„°
Var tvungen att fĂ„ med det fina silkespappret med snöflingor pĂ„, som paketen lĂ„g inbĂ€ddade i. 😍

Har slagit in paket. Och hittat en lÄda.

Kommit pÄ en annorlunda ledtrÄd. FrÄgan Àr om den gör det för enkelt, men jag tÀnkte att jag ska prova.
Är det för enkelt fĂ„r jag nog Ă„tergĂ„ till mina luriga ledtrĂ„dar som varit nĂ€stan omöjliga istĂ€llet đŸ€Ł.

Kanske har jag redan postat det. Eller sÄ har jag inte köpt en frakt Àn eller ens tejpat igen lÄdan.

Har slagit in paket. Och hittat en lÄda.

Kommit pÄ en annorlunda ledtrÄd. FrÄgan Àr om den gör det för enkelt, men jag tÀnkte att jag ska prova.
Är det för enkelt fĂ„r jag nog Ă„tergĂ„ till mina luriga ledtrĂ„dar som varit nĂ€stan omöjliga istĂ€llet đŸ€Ł.

Kanske har jag redan postat det. Eller sÄ har jag inte köpt en frakt Àn eller ens tejpat igen lÄdan.
Nu kan jag rĂ€kna bort dig som min tomte đŸ€Ł

Har inte skrivit pÄ nÄgra dagar för jag Àr lite sur...

Jag har letat som en galning efter min gröna AdventsstjÀrna och den har varit puts vÀck... SÄpass illa att jag fick köpa ny.

Vad tror ni jag hittade bland julklappspappren?

SÄ jag har surat för att jag redan köpt en ny (som dessutom Àr snyggare) men ÀndÄ

Har inte skrivit pÄ nÄgra dagar för jag Àr lite sur...

Jag har letat som en galning efter min gröna AdventsstjÀrna och den har varit puts vÀck... SÄpass illa att jag fick köpa ny.

Vad tror ni jag hittade bland julklappspappren?

SÄ jag har surat för att jag redan köpt en ny (som dessutom Àr snyggare) men ÀndÄ
Bra ledtrĂ„d att skicka med 😁

Liknande trÄdar

• Secret Santa 2025
  • Secret Easterbunny 2026
  • Stulet paket
  • Inte min vĂ„rdcentral

HĂ€stnyheter

Bukefalos, Radannonser

AllmÀnt, Dagbok

Barn

Hund

• Valp, tips och rĂ„d