Secret Santa 2025

Bukefalos 30 år!

Men nu är det bara två dagar kvar tills paketen ska vara skickade :banana:

Och nu när jag äter denna medecinen som gör att man drömmer mycket mer så har jag drömt mardrömmar om just detta datum och hela secret santa grejen :rofl:

Drömde att Nixehen åkte runt med en stor säck samlade ihop alla klappar under hot och beygsatte inslagnng. Läste alla ledtrådar högt och tvingade en att skriva om ifall de var dåliga :rofl:

Sorry Nixehen jag tror mycket gott om dig även fast du tydligen i mina drömmar är rejält hotfull :D

Och nu när jag äter denna medecinen som gör att man drömmer mycket mer så har jag drömt mardrömmar om just detta datum och hela secret santa grejen :rofl:

Drömde att Nixehen åkte runt med en stor säck samlade ihop alla klappar under hot och beygsatte inslagnng. Läste alla ledtrådar högt och tvingade en att skriva om ifall de var dåliga :rofl:

Sorry Nixehen jag tror mycket gott om dig även fast du tydligen i mina drömmar är rejält hotfull :D

Jösses tur man inte gav sig in i det här 😄:D

Du skulle bara veta. 😈😎

🤣🤣

Jag hann hämta idag, taxpappret är mitt favoritpapper någonsin! :love: :love::love:
20251215_201327.webp

Och tomten, jag måste redan nu tacka för att dottern fick ett paket, det gjorde henne så glad! :heart

Liknande trådar

• Secret Easterbunny 2026
  • Secret Easterbunny 2025
  • Secret Santa 2024
  • Stulet paket

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat