Jag brukar också vara inaktiv, är så rädd att avslöja något![]()
Jag kan tycka att det är svårt att komma på vad jag ska skriva i tråden, så det blir lite inaktivt härifrån också!
Jag håller med er helt och hållet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar också vara inaktiv, är så rädd att avslöja något![]()
Jag kan tycka att det är svårt att komma på vad jag ska skriva i tråden, så det blir lite inaktivt härifrån också!
Men nu är det bara två dagar kvar tills paketen ska vara skickade![]()
Och nu när jag äter denna medecinen som gör att man drömmer mycket mer så har jag drömt mardrömmar om just detta datum och hela secret santa grejen
Drömde att Nixehen åkte runt med en stor säck samlade ihop alla klappar under hot och beygsatte inslagnng. Läste alla ledtrådar högt och tvingade en att skriva om ifall de var dåliga
Sorry Nixehen jag tror mycket gott om dig även fast du tydligen i mina drömmar är rejält hotfull![]()
Du skulle bara veta.Och nu när jag äter denna medecinen som gör att man drömmer mycket mer så har jag drömt mardrömmar om just detta datum och hela secret santa grejen
Drömde att Nixehen åkte runt med en stor säck samlade ihop alla klappar under hot och beygsatte inslagnng. Läste alla ledtrådar högt och tvingade en att skriva om ifall de var dåliga
Sorry Nixehen jag tror mycket gott om dig även fast du tydligen i mina drömmar är rejält hotfull![]()
Det var faktiskt en jättefin gest mot dottern! Förstår att hon blev glad!Jag hann hämta idag, taxpappret är mitt favoritpapper någonsin!![]()
Visa bifogad fil 178366
Och tomten, jag måste redan nu tacka för att dottern fick ett paket, det gjorde henne så glad!![]()
Åh vad bra. De behövde ju ett hem.Två ledsna rullar julklappspapper med trasigt emballage låg i en låda på Jysk. Gjorde självklart min medmänskliga plikt och köpte med dem hem!
Jag menar det. Helt övergivna var deÅh vad bra. De behövde ju ett hem.
Stackarna.Jag menar det. Helt övergivna var de![]()
Stackarna.
Utan sin familj eller vänner. Dessutom lite trasiga..