Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag också!Woho anmäld!![]()
Ja, var med!Åh i år kanske är året jag också ska våga vara med? Men jag måste klura på lite ledtrådar först![]()
Ofta när det förekommit har paketet skickats till nån på orten man firar på vad jag settDå är nästa fråga hur man gör med posten om man ska åka till annan ort för julfirande redan ett par dagar innan jul? Gissar att någon annan har/haft liknande och har tips! Fylla i namn och adress för någon jag ska fira med som kan hämta ut paketet åt mig oavsett när det kommer? Eller sitt eget namn och c/o adress och så kan jag hämta när jag är där? Känns dumt att riskera att få ett paket till orten jag bor på och så kan jag inte hämta ut det förrän i mellandagarna![]()
Jag lämnar min mammas namn och adress i min anmälan eftersom jag vet att det är hos henne jag ska bo i jul.Då är nästa fråga hur man gör med posten om man ska åka till annan ort för julfirande redan ett par dagar innan jul? Gissar att någon annan har/haft liknande och har tips! Fylla i namn och adress för någon jag ska fira med som kan hämta ut paketet åt mig oavsett när det kommer? Eller sitt eget namn och c/o adress och så kan jag hämta när jag är där? Känns dumt att riskera att få ett paket till orten jag bor på och så kan jag inte hämta ut det förrän i mellandagarna![]()
Folk som funderar på att vara med måste vara urtypen av folk som tänker för mycket - just do it![]()
Tycker redan synd om min tomte eftersom jag är en av alla oss som gissar dåligt Klart du ska!Åh i år kanske är året jag också ska våga vara med? Men jag måste klura på lite ledtrådar först![]()
Helt rätt!Kom hit sen skickade jag in en anmälanhelt rätt, klart man ska delta!
Jag kanske är lite skadad efter varulvslekarna för hundra år sen men folk som gissar dåligt är ju roligast!Skickad en anmälanTycker redan synd om min tomte eftersom jag är en av alla oss som gissar dåligt
![]()