Tjolahopp, det jag trodde var typ svårast (handlar inte om ledtråd- kul utmaning för mig
) är jag redan klar med, första saken beställd 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om att den skulle vara svår alltså som så, så ingen tar illa uppTjolahopp, det jag trodde var typ svårast (handlar inte om ledtråd- kul utmaning för mig) är jag redan klar med, första saken beställd
![]()
Tänker att det också är en personlig bedömning, utifrån en själv och ens intressen? Någon kan bli eld och lågor över en ledtråd medans jag skulle stå som ett gapande fånKan vi snälla inte skriva huruvida ledtrådarna man fått varit lätta, svåra, bra, dåliga?
På andra sidan kanske det sitter någon som hade jättesvårt att komma på nåt alls men vill gärna vara med, då är det inte så kul att få höra sen att man hade för svåra ledtrådar.
Mitt ständiga problem. Jag kände mig personligt träffad av PostNordreklamen där de visar någon som stoppar ner saker i ett flingpaket och säger något i stil med "vi har lådor som passar". Flingpaket funkade utmärkt att skicka Secret Santa julklappar i, så det såSen var det här med att hitta en bra låda att skicka det i också...
Haha, hade älskat att få en sån miss! Så nära, men ändå så felSvåra ledtrådar är kul! Det ger lite utmaning på det ena eller andra sättet
Sen beror det ju på vilket vis de är svåra. Jag minns ett år för längesen när mitt bukebarn gillade Mumin och det var tydligen jäkligt svårt för min hjärna att koppla så jag läste fel och skickade ett paket med Barbapappa![]()
Precis. Har ett gäng kartonger i skafferiet (som vi använder som förvaring) som behöver gås igenomJag kände absolut noll inspiration av ledtrådarna när jag läste dom igår men nu när de så att säga marinerat lite så har det börjat dyka upp lite idéer och tankar.
Sen var det här med att hitta en bra låda att skicka det i också...
Absolut och då är det väl kanske ännu viktigare att inte skriva så. Jag kanske tycker att jag har skrivit jättebra ledtrådar och då att läsa den att ens tomte tyckte dom var svåra blir ju inte så kul.Tänker att det också är en personlig bedömning, utifrån en själv och ens intressen? Någon kan bli eld och lågor över en ledtråd medans jag skulle stå som ett gapande fånSvårt kan också betyda att själva idéerna man får av ledtråden är lite extra kluriga att få till. Eller att ledtrådarna inte säger någonting men jag skulle då välja just svårt, inte dåligt för om någon vågat vara med ska det givetvis uppmuntras! Kan inte tänka mig att mina ledtrådar var så vässade i början
![]()
Tror att jag förstår hur du menar men tänker att de flesta inte funderar så mycket över varje ord och inte menar något illaAbsolut och då är det väl kanske ännu viktigare att inte skriva så. Jag kanske tycker att jag har skrivit jättebra ledtrådar och då att läsa den att ens tomte tyckte dom var svåra blir ju inte så kul.
Bättre då att skiva typ att man fick nåt att fundera på eller så.
Haha jag med faktisktHaha, hade älskat att få en sån miss! Så nära, men ändå så fel![]()