Jag övervÀgde ocksÄ detTÀnkte stÀlla en frÄga hÀr pÄ buke men kom pÄ i sista stund att mitt offer nog skulle kunna fatta att det var till hen sÄ jag fÄr försöka hitta svaret pÄ annat sÀtt.
![]()
Har dock fÄtt nÄgra bra idéer nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag övervÀgde ocksÄ detTÀnkte stÀlla en frÄga hÀr pÄ buke men kom pÄ i sista stund att mitt offer nog skulle kunna fatta att det var till hen sÄ jag fÄr försöka hitta svaret pÄ annat sÀtt.
![]()
Ett av alla plus med obbet jag har. LÄdor kommer i massor i alla dess storlekar sÄ brukar alltid plocka med ett gÀng hem i omgÄngar för hela familj och vÀnner att ta av inför julJag kÀnde absolut noll inspiration av ledtrÄdarna nÀr jag lÀste dom igÄr men nu nÀr de sÄ att sÀga marinerat lite sÄ har det börjat dyka upp lite idéer och tankar.
Sen var det hÀr med att hitta en bra lÄda att skicka det i ocksÄ...
Ăr vĂ€l bara att ta en av tusen frĂ„n jobbet?Kastade Ă„tervinningen hĂ€romdagen. Kom pĂ„ i gĂ„r att dĂ€r rök ju nĂ„gra bra kartonger.![]()
Har ju bytt jobb. Inte lika mĂ„nga i skolanĂr vĂ€l bara att ta en av tusen frĂ„n jobbet?![]()
Ja just det!Har ju bytt jobb. Inte lika mÄnga i skolan![]()
Hittade en skokartong som jag glömde kasta iafJa just det!
Men skolan mÄste vÀl ocksÄ fÄ leveranser av diverse grejer?![]()
SjÀlvklart förstÄr vi det. Jag förstÄr att det inte gÄr för dig att ta pÄ dig mer jobb.PÄ förekommen anledning:
Det ramlar in massor av pm i Är med önskemÄl om att jag ska frÄga om ditt och datt.
Och jag vill inte verkar otrevlig eller ohjĂ€lpsam, men Ă€rligt talat har jag inte energin att hantera allt det i Ă„r. (Ăr sjukskriven pga smĂ€rta och har begrĂ€nsad ork.)
Jag tÀnker att man fÄr hÄlla till godo med de ledtrÄdar man fÄtt och det man sjÀlv kan luska fram via Buke/SoMe osv.
Hoppas att ni har förstÄelse för detta.
SjÀlvklart hjÀlper jag till om det Àr en viktig frÄga, men jag ber er att tÀnka efter om det verkligen Àr en superviktig frÄga eller inte.
/Big Santa