Secret Santa 2025

Bukefalos 30 år!

Ja, detta är alltid en svår period i varje år i Secret Santa, när man så gärna vill skriva en massa men inte vågar skriva något alls eftersom man är rädd att avslöja sig/om man har skickat eller inte.

En annan svår period varje år är när det är dags för paketinslagning, och jag än en gång dras ner på jorden och inser att nä, slå in paket är jag då rakt inte bra på. 🙈

Nästa år tror jag att jag får ha som ledtråd att man kan skicka presentpapper som man inte har plats med. Vi skulle slå in paket i helgen och fick slut på papper långt innan vi var klara, och vi som trodde vi köpt nog med 3 nya rullar :rofl:
3 rullar? Det är orutinerat men ingen fara, vi experter kan lära dig att köpa fler ;)
Mvh har köpt fler än jag ens behövt öppna :angel:

Kära min tomte!
Ikväll har det inträffat en julklappslatastrof här hemma.
Någon eller för den delen förmodligen alla tre hundarna har fått tag i min av Postnord redan illa hanterade julpaket.
Detta är vad som återstår....

Bifogade filer

• 17658345683924699334836294347603.webp
    17658345683924699334836294347603.webp
    88,2 KB · Visningar: 1 270
Kära min tomte!
Någon eller för den delen förmodligen alla tre hundarna har fått tag i min av Postnord redan illa hanterade julpaket.
Hoppas nu att din tomte kan höra av sig till big santa, ifall det var något i som kan ställa till det för hundarna , typ choklad

Hoppas nu att din tomte kan höra av sig till big santa, ifall det var något i som kan ställa till det för hundarna , typ choklad
Det var choklad men jag tror dels inte det var så mycket dom fått i sig inte så stor ask och den var halvfull. Dels var det varierade sorter med mörk, ljus och vit choklad. Plus att det är stora hundar två av dom. Den lille som skulle ha kunnat bli dålig har nog inte haft en chans att få någon bit.
Tror det varit någon typ av hundgodis också och att det är det som varit dragplåstret och tagits först. För jag har bara hittat mindre bitar av förpackningen.
Men jag håller givetvis koll på marodörerna inatt.

Kära min tomte!
Men så otroligt tråkigt!

Ja, detta är alltid en svår period i varje år i Secret Santa, när man så gärna vill skriva en massa men inte vågar skriva något alls eftersom man är rädd att avslöja sig/om man har skickat eller inte.

En annan svår period varje år är när det är dags för paketinslagning, och jag än en gång dras ner på jorden och inser att nä, slå in paket är jag då rakt inte bra på. 🙈
Jag börjar bli nervös över att behöva gissa på ledtråden som kommer med, det är jag så otroligt dålig på!

Kära min tomte!
Men åh så tråkigt för alla inblandade, utom möjligtvis hundarna då 😅

Jag insåg idag att…jag behöver köpa mer julklappspapper 🤪
Önskar dig bättre lycka än vad jag hade igår!
Trots att det fanns massor av papper kvar på både Rusta och de två mataffärer jag besökte fanns det inget som passade mitt tänkta tema, så nu blir det mayhem bland klapparna... :meh:

Liknande trådar

• Secret Easterbunny 2026
  • Secret Easterbunny 2025
  • Secret Santa 2024
  • Stulet paket

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat