Asså jäkla postnord. Väntar på besked om vart de slarvat bort mitt paket innehållande en julklapp....Men visst, det är ju kaos just nu!Däremot var nog utsidan av paketet inte så fint som när det skickadesVisa bifogad fil 178706
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Asså jäkla postnord. Väntar på besked om vart de slarvat bort mitt paket innehållande en julklapp....Men visst, det är ju kaos just nu!Däremot var nog utsidan av paketet inte så fint som när det skickadesVisa bifogad fil 178706

Bra försök! Här avslöjas inget julpapper förrän mitt tomtebarn har listat ut vem jag är.Haha... jag kunde inte låta bli.... startade en tråd om julklapps/ presentpapper och annan inslagning.
Kom över och visa alla era fina papper som ni har!
https://www.bukefalos.se/threads/tr...-samt-annan-inslagning.1538773/#post-20921315
Haha!Bra försök! Här avslöjas inget julpapper förrän mitt tomtebarn har listat ut vem jag är.
![]()

Iiiiiih!Om 24 timmar kan det första tomtebarnet ha öppnat sina klappar![]()

Du menar när hen har hittat katthåren i tejpen?Bra försök! Här avslöjas inget julpapper förrän mitt tomtebarn har listat ut vem jag är.
![]()
Jag fick inte något sms, utan såg bara i appen.Även om jag inte kan hämta ut mitt paket på några dagar så är jag lite brydd över att jag fortfarande inte fått ett sms om var jag får hämta det. Men kanske paketet får följa med ett tag i postnordbilen.
Det verkar vara strul med PostNord jag har inte fått en enda notis, SMS eller mejl från dom på hela december fast paket finns att hämta. Har bara synts i appen helt plötsligt.Även om jag inte kan hämta ut mitt paket på några dagar så är jag lite brydd över att jag fortfarande inte fått ett sms om var jag får hämta det. Men kanske paketet får följa med ett tag i postnordbilen.