Secret Santa 2025

Bukefalos 30 år!

I postnordappen i förmiddags verkar det som att Postnord försökt lämna mitt paket hemma hos mig kl. 11.46. Jag tror jag startade bilen 11.40 🙈. Om jag bara varit lite senare eller de lite tidigare... Det blir helt enkelt sen visning och öppning. Men jag kommer gissa ändå på julafton (om det är okej?) och testa mina synskhetsskills 😁

Skulle ha tagit leverans hit istället, men nu gjorde jag inte det. Så det blev lite tokigt.

Vi har fått paket!:
1. Tassetassen
2. Sweep
3. Bluefish
4. eyz
5. stjarnhimmel
6. Masse
7. _Elly_
8. Barbabelle
9. Ninnurur
10. Caoimhe
11. Malin_L
12. Mirre
13. Cambodia
14. Fjordfrälst
15. ii-ssa
16. Fd Diabetikern
17. Blacksmithfarm
18. Masqueradee
19. gul_zebra
20. Malibu_Stacy
21. Bapelsin
22. grodan21
23. Jeps
24. Nixehen
25. Halcyon
26. Keb71
27. Kamomilla
28. Snurrfian
29. Crazyrabbitlady
30. WS6
31. Madalitso

Pakeeeeet! 🤩🥰
1000021520.webp

Även om jag inte kan hämta ut mitt paket på några dagar så är jag lite brydd över att jag fortfarande inte fått ett sms om var jag får hämta det. Men kanske paketet får följa med ett tag i postnordbilen 🤔.

Även om jag inte kan hämta ut mitt paket på några dagar så är jag lite brydd över att jag fortfarande inte fått ett sms om var jag får hämta det. Men kanske paketet får följa med ett tag i postnordbilen 🤔.
Det verkar vara strul med PostNord jag har inte fått en enda notis, SMS eller mejl från dom på hela december fast paket finns att hämta. Har bara synts i appen helt plötsligt.

Liknande trådar

• Secret Easterbunny 2026
  • Secret Easterbunny 2025
  • Secret Santa 2024
  • Stulet paket

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat