Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Låter bra det där med lokorna, ska prata med grannen möbelsnickaren om han kan tänka sig att pröva! Läder och bossor är ju min domän... Absolut roligast att göra grejerna själv, tycker jag!
dök just in på denna sida och såg din fråga om var du kan få tag på en sele till en minishettis. Min granne föder upp minishettland och på hennes hemsida står det att hon har selar till salu . Kolla in www.gindemo.se
Tack för tips! Va synd bara att min lillpålle inte har något utrymme (mellan hals och bogspets) för en bröstsele, utan jag måste försöka lösa det med loksele eller travsele...
Hej. Jag tycker det är svårt att hitta bra saker till minishettisar oavsett, men har funnit några bra sidor i USA. Sitter och skapar mig långa önskelistor där,ja
Man kan kanske gå ihop flera och dela på frakt kostnader, så blir det inte så förskräckligt dyrt.
Ursäkta att jag hoppar in i den här tråden, brukar bara tjuvkika på körforumet. Men tråden är 2 år gammal och det har hänt en del sen sist. Tyvärr har jag läst på Geislis hemsida att lille Ragge inte är i livet längre. En mycket tragisk olyckshändelse i hagen med brutet ben till följd.
Usch då Ja då är ju inte TS i så stort behov av tips längre, fast det hade hon ju kanske inte vart ändå eftersom, som du påpekat, tråden är så gammal...