Senast tagna bilden XII

Tudde-terror har varit mindre terror och sovit ända till 06.40-07.05 den här helgen. Drömmen. Har ibland slitit mitt hår när jag hör alla " valpen sover från 23-07 från start" men vi kom visst dit tillslut, vid 4,5 månader. Då kan man få så här fina morgnar
DSC_1172.JPG
 
Tudde-terror har varit mindre terror och sovit ända till 06.40-07.05 den här helgen. Drömmen. Har ibland slitit mitt hår när jag hör alla " valpen sover från 23-07 från start" men vi kom visst dit tillslut, vid 4,5 månader. Då kan man få så här fina morgnarVisa bifogad fil 78498
Underbar bild! :love:
Vad mkt snö ni har! Jag glömmer ibland till vardags bort hur långt vårt land faktiskt är och hur mkt tidigare vintern kommet till stora del av landet. Hoppas att vi även får mkt snö i Stockholm denna vinter.
 
Underbar bild! :love:
Vad mkt snö ni har! Jag glömmer ibland till vardags bort hur långt vårt land faktiskt är och hur mkt tidigare vintern kommet till stora del av landet. Hoppas att vi även får mkt snö i Stockholm denna vinter.
Älskar första snön, är alltid som ett barn på julafton och hundarna verkar lika nöjda :love: Däremot stannar den aldrig hela säsongen så här tidigt, oftast kommer den för att stanna kring december.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
43 44 45
Svar
880
· Visningar
57 259
Senast: Tajger
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
9 10 11
Svar
209
· Visningar
13 200
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
47 48 49
Svar
974
· Visningar
34 451
  • Låst
Övr. Hund Då den förra nått 2000 inlägg så passar jag på att skapa en ny. :) Fortsätt uppdatera! På torsdag är det dags för HD/ED-röntgen på den...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
172 313
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp