Anny-X Open Fun.Vilka fina! Var är de ifrån?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Anny-X Open Fun.Vilka fina! Var är de ifrån?![]()
Vad snygg med alla prickar!!!Visa bifogad fil 182604
Eftersom det är lite varmare ute nu så tog jag fram trimmern och gick loss på träskhunden (fy satan vad sand det är inne..) och det visade sig att det dolde sig en liten dalmatiner där bakom! Att han var prickig i de vita partierna på frambenen visste jag men jag blev förvånad över att de att han faktiskt är prickig över hela, även på baksidan av halsen osv. Det har inte synts alls när han varit långpälsad.
Jag hade egentligen inte tänkt klippa alls så mycket på huvudet men jag började uppe på och råkade ta för mycket (första gången jag trimmar hund) så han blev liksom helt skallig som en sån gammal munk så jag fick ta resten också..![]()
Visa bifogad fil 182600Nu tyckte denna där att det är vår, och tog ett dopp i djupa skogsdiket![]()
Jag har lyckats få en labbe som har noll intresse av diken, förutom att hoppa över dom, det är skitkulKnut hälsar att det är HELT rätt
Visa bifogad fil 182637
Jag har lyckats få en labbe som har noll intresse av diken, förutom att hoppa över dom, det är skitkulmen bada tycker han bara att man gör i sjön
![]()
Jag undrar om det inte är lite labbe nånstans längre bak, med tanke på att hon alltid vill bära på saker.Va duktig![]()