Senast tagna bilden XVI

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare pepp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 001
  • Visningar Visningar 136 693

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hon är rätt nöjd med situationen ändå. :D ”Perfekt att man kan sitta i vagnen och tugga tuggis på promenaden! 😎“

IMG_2219.webp

IMG_5338.webp

Milou börjar få riktigt fin sommarfärg nu. Och det är inte ens sommar än. Undrar hur han ser ut senare i sommar. Hoppas på hans fantastiska kopparfärgade färg. Fördelen med att bo på landet på sommaren är att det inte är lika mycket folk här som i stan. Jag stannas rätt ofta här också som tycker att mina grabbar är fina men att gå en promenad i stan med Milou kunde innebära att bli stoppad 5-10 gånger per promenad plus att folk pekar och pratar om Milou. Väldigt stolt matte så klart men jag vill mest gå i fred

Senast ändrad:
Violett är lite av en prinsessan på ärten när det kommer till sina tassar så nu har hon fått skor för att skydda mot stenar och asfalt. Jag tror inte att hon har gått så mycket på asfalt innan jag fick henne och hon har redan fått skavsår på trampdynorna vid flera tillfällen när vi har gått lite längre och tycker att det är jobbigt att gå på grus så vi gör ett försök med skor och idag trippade hon faktiskt på framför mig!
IMG_0518.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar