Sv: Senast tagna bilden..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GE MIG!!![]()
Klart du ska bada! Så farligt är det inte
Och tack så jätte mycket för tipsen!Ska absolut tänka på det och förhoppningsvis blir det många möjligheter att öva på fotograferandet i sommar (det är tur att det finns digitalkameror, annars hade det kunnat bli väldigt dyrt..)
F.ö är den bilden helt sjukt snygg!![]()
Du kan ju få låna när svärmor släppt honom ifrån sig...![]()
Pojkvän tog bilder
![]()
En saluki har tunn päls, tunn och tajt hud och inget direkt underhudsfett. Det gör att man lätt "ser allt". Att man skymtar höftknölar, revben och ibland någon ryggkota betyder inte att hunden är för smal. Dock ska det självfallet inte gå till överdrift. Dock vill jag nog säga att det är vanligare med för tjocka salukis än salukis i bra hull och så finns det några som är för smala.
Men om man göder hunden borde den ju få underhudsfett? Eller lagras det helt annorlunda bara för att det är en vinthund?
Varför SKA en saluki se så smal ut jämfört med andra raser? Tunn päls kan ju inte vara hela sanningen.
Edit: Med smal menar jag inte slank, utan mager.
De är byggda annorlunda ja men att revben och ryggkotor syns?
Och ni behöver inte bli sura, jag frågar bara av nyfikenhet![]()
Men varför har de mindre underhudsfett? Jag menar, om vinthundar ska ha så lite, varför ska inte andra raser ha lika lite?
Förstår inte logiken i att de är i samma hull men ändå har mindre underhudsfett?
Tillägg: Har aldrig påstått att det är lätt heller. Bara att det bör vara teoretiskt möjligt, dvs att de fortfarande har möjlighet till att ha underhudsfett även om de kanske har svårare att lägga på sig.
.