Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så snygg!
Dessutom snyggt med en saluki som inte är sådär jättesmal- mycket finare när man inte ser höftben som sticker upp etc.
Och innan jag får alla på mig- jag har förstått att de är svåra att få upp i hull, men de är oavsett finare såhär![]()
Jag tycker förövrigt att det är lustigt det där med "svåra att få upp i hull"... Trots flera år på kennel (som aldrig har färre än 20 vinthundar) så har jag bara träffat två hundar som är svåra att få i mat - och de började äta fint med lite vatten på maten och ökad motion. Jag förstår helt enkelt inte hur folk gör för att få nästintill magra hundar som inte vill äta
Eller ja, afghanen här på buke är väl ett undantag![]()
Jag tror att det är ganska stor skillnad på att ha två eller fler hundar som man ger mat samtidigt, jag har fått för mig att det beror delvis på konkurrensen att Faiza inte är så intresserad av sin mat (så fort katten kommer och börjar äta av den tex äter hon oftast upp efter det). Men det kanske är ganska ovanligt att det är så, även om de är ensamma.
Jag tycker allt att du kan lägga in lite fler bilder, jag är lite överdrivet förtjust i svarta, stora "skäggisar"![]()
Jag har badat sen påskFast idag var första gången iår som det var skönt
Vad kul att höra från dig som tar så underbara bilder själv att första bilden var fin..![]()