T
twilson
Hallå!
Jag är i akut behov av senskydd! Nu är det så att min D-ponny har ganska "grova" ben så ponnysenskydd skyddar knappt runt kotan
. Köper jag fullstorlek så blir problemet istället att de blir för höga, och det är ju inte så kul o klippa av dom, jag vill ju ha lite fina tävlingsskydd... Jag har provat Veredus, Eskadron (vanliga och med fårskinn) och Hexa (Jacson) och Hampa Pro(nåt sånt) även Olympus eller vad de heter. På Olympus passar cob hyffsat bra, men då måste jag ju klippa av dom! Är det någon som vet hur jag ska göra eller måste jag helt enkelt klippa av dom? Finns det "cobstorlek" på Veredus? Jag provade small, men dom får ju inte bli mkt högre (jag kanske är lite petig med sånt??).
Har även haft problemet att jag inte kan få åt kardborrebanden runt benen, det problemet hade jag mest med Hampa och Eskadron med fårskinn (så mkt fluff
) Nu har jag Hexa men de är i minsta laget, och dessutom ganska slitna... Finns det några korta och breda senskydd??
Jag tar tacksamt för alla svar!!
Jag är i akut behov av senskydd! Nu är det så att min D-ponny har ganska "grova" ben så ponnysenskydd skyddar knappt runt kotan
Jag tar tacksamt för alla svar!!