Sensodyne-reklam

kolblakkur

Trådstartare
I flera år har Sensodyne tandkräm envisats med sina lökiga reklamfilmer, som verkar vara inspelade med en vanlig handkamera av någon hobbyfilmare. Det skakas på handen, zoomas in och man filmar "på sniskan". Är det med flit de vill ha reklamen så lågbudget? Någon som vet?
 
I flera år har Sensodyne tandkräm envisats med sina lökiga reklamfilmer, som verkar vara inspelade med en vanlig handkamera av någon hobbyfilmare. Det skakas på handen, zoomas in och man filmar "på sniskan". Är det med flit de vill ha reklamen så lågbudget? Någon som vet?
Haha! Fler än jag som stör sig på deras reklamer ser jag! :D Den "roligaste" (värsta?) är ju den med den kvinnliga tandläkaren som säger "det här är ett stort genombrott" - hela hennes monolog har så konstig intonation. Vet inte om det är för att de har klippt ihop olika tagningar, för att hon läser innantill eller för att hon kanske inte har svenska som modersmål. Men störande är det iaf.
 
Avskyr deras reklamer!
Alldeles för inövat och ihopklippt alldeles för hackigt :arghh:
Nära nog enda reklamen jag inte tål.
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 121
Senast: Acto
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 606
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
575
Senast: niardasp
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 758
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp