Sv: Ser inte bra ut när moderatorer går till påhopp?
*kl*
Sammankopplar lite, det här är alltså det hemska inlägget?
Ser inget konstigt med det. Tycker dessutom att det är "snällt" av moderator att låta tråden ligga kvar eftersom det redan finns minst en tråd med samma ämne, med mer eller mindre kilon. Reagerade på bägge trådstarterna (den här och tråden på senior) imorse och var tvungen att kolla vad som egentligen skett eftersom jag redan tidigare tyckte att det var moderatorn som, om någon, blev mer påhoppad.
Tyvärr så måste vi nog alla leva med att det är ett fritt forum, man kan inte bestämma vad andra ska skriva inlägg om, och varje inlägg för sig kan tolkas på ett flertal olika sätt genom ögonen på de som läser det.
*kl*
Sammankopplar lite, det här är alltså det hemska inlägget?
Ameo skrev:Tro på det om du villmen det är därför man rekommenderar att inte använda VLCD under för lång tid. Risken är bara att det slår tillbaka med dubbel kraft, så att säga.
OM jag vore du så skulle jag köra en vecka eller två på superlågkaloridiet som kickstart, sen skulle jag nog göra den där livsstilsomläggningen kombinerat med nån typ av 5:2-variant där du kanske kan nyttja superlågkalorivarianten de två "fastedagarna". Mycket större chans att lyckas då, även om det kanske tar lite längre tid.
Ser inget konstigt med det. Tycker dessutom att det är "snällt" av moderator att låta tråden ligga kvar eftersom det redan finns minst en tråd med samma ämne, med mer eller mindre kilon. Reagerade på bägge trådstarterna (den här och tråden på senior) imorse och var tvungen att kolla vad som egentligen skett eftersom jag redan tidigare tyckte att det var moderatorn som, om någon, blev mer påhoppad.
Tyvärr så måste vi nog alla leva med att det är ett fritt forum, man kan inte bestämma vad andra ska skriva inlägg om, och varje inlägg för sig kan tolkas på ett flertal olika sätt genom ögonen på de som läser det.