Serietips önskas!

Har trott att den är lite tjatig. Men då antar jag att inte du tycker det.
Nej inte alls! Den är rolig och intressant, det händer saker hela tiden så det blir aldrig tråkigt. Gillar också att karaktärerna inte alla är stereotypiskt svinsnygga, att de har olika bakgrund och att minst två av huvudkaraktärerna är HBTQi utan att det känns krystat. Även om den ena kvinnokaraktären kanske ibland är lite väl mycket inspirerad av Shane i The L Word, men det är mest kul dock 😄
 
Nej inte alls! Den är rolig och intressant, det händer saker hela tiden så det blir aldrig tråkigt. Gillar också att karaktärerna inte alla är stereotypiskt svinsnygga, att de har olika bakgrund och att minst två av huvudkaraktärerna är HBTQi utan att det känns krystat. Även om den ena kvinnokaraktären kanske ibland är lite väl mycket inspirerad av Shane i The L Word, men det är mest kul dock 😄
Åh, håller inte alls med om att Andréa påminner om Shane 😲 Vet du att de har hämtat inspiration därifrån?

Håller däremot helt med om att det är så skönt att slippa Hollywood-ideal, och över huvud taget skönt att kolla på något som inte har en varken anglofon eller US-amerikansk point of view.
 
Åh, håller inte alls med om att Andréa påminner om Shane 😲 Vet du att de har hämtat inspiration därifrån?

Håller däremot helt med om att det är så skönt att slippa Hollywood-ideal, och över huvud taget skönt att kolla på något som inte har en varken anglofon eller US-amerikansk point of view.
Jag tycker inte att hon gjorde det i säsong 1. Men sen kom säsong 2 och det kändes som att dom skruvade upp hennes karaktär rejält. Typ flera scener när hon är på en bar och vänder sig om, sneglar på en annan kvinna och sen vips är dom i säng. De klippte av henne håret och hon började klä sig i kavaj, instoppad tröja och tajta byxor. Väldigt shane likt ändå, känns som att dom måste fått inspiration därifrån! 😁
 
Önskar serietips på SVT-play, TV4-play och Netflix.
Inte historiskt, overkligt eller skräck.

Crash landing on you på Netflix. Helt underbar! I denna familj är alla från 23-åriga sonen till 85-åriga farmor totalt frälsta. Ska se om den när vintermörkret kommer. :heart
 

Liknande trådar

Fritid Här kan vi dela med oss av våra serietips. Berätta även var man kan se serien.
2 3
Svar
42
· Visningar
1 595
Senast: Tonto
·
Fritid I morgon lördag den 18 nov börjar curling-EM. SVT sänder: 18 november: 20.00 – 23.00 SVT24/Play: Sverige-Schweiz (d) 19 november...
Svar
4
· Visningar
451
Senast: Rosett
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 330
Senast: MiaMia
·
Fritid Jag är väl knappast den enda som tittar på True Crime här? Jag har förstås Discovery+(ID), tittar även på TV4, Netflix och Viaplay...
Svar
4
· Visningar
252
Senast: snorp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp