Seriösa pitbull uppfödare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Seriösa pitbull uppfödare

Nej jag har skrivit flera gånger att resultatet är beroende av båda.
Det gör dock inte påståendet att en hund blir vad man gör den till mindre felaktigt det är bara att lura potentiella köpare in i en situation de inte klarar av!
Om du inte tycker som jag som måste det i detta fallet innebära att du verkligen tror på det påstående som jag reagerade på. Eller skrev du inte så?
En hund blir vad man gör den till utgående från dess genetiska förutsättningar, bägge halvorna måste vara med för att det skall bli sant
PL
 
Sv: Seriösa pitbull uppfödare

*kl*

popcorn.gif

Åh...hänger med på den:D
 
Sv: Seriösa pitbull uppfödare

Vad ska du ha hunden till? Varför frågar man en sån fråga? Man har väl en pitbull av samma anledning som man har vilken annan ras som helst. Sällskap, träna (olika nivåer) en livskamrat. Eller missuppfattade jag frågan?
 
Sv: Seriösa pitbull uppfödare

Tråden är två år gammal och du frågar en användare som inte är medlem längre.

Alla har väl hund av olika anledningar?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 500
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 212
Senast: Ajda
·
  • Låst
Hundhälsa Jag hamnade för ett tag sedan i en diskussion med några uppfödare om det här med mentalitetsbeskrivningar av hundar. Uppfödarna var...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
9 726
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 580
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp