SG Treeless Tow Tone

Sv: SG Treeless Tow Tone

Den är ganska vid men sen har inte min häst hunnit bygga upp ordentligt med muskler i ryggen. Jag hoppas det går att lösa med andra inlägg.

Nu har jag fått hem sadeln och provsuttit den :D

Är imponerad av den med tanke på priset. Jag tyckte inte en var hård, mer lagom. Anläggningsytan är 58cm så den är lååång.

Jag gillar sadeln och kommer antagligen behålla den.

På bilden har sadeln plommen i. Hästen är ca 115 grader bred...

Tack båda två :)

Är väldigt nöjd med den! Provred den på "min" andra fjord och han kunde verkligen RÖRA sig i den. Min fjorda är ju tyvärr inte ridbar på 2 månader...

nu när du haft sadeln ett tag, är du fortfarande nöjd??

jag är lite intresserad av dem (hur som helst så är det ju ett bra pris, och sadeln är snygg för att vara en soff-modell-sadel), ifall de håller måtten :)

Jag var väldigt nöjd med sadeln! Tills jag gick ner i vikt och den började bli stor, då kändes den halkig. Enda jobbiga problemet den hade var att sadelgjordstropparna var så s*tans långa så jag hade väldiga problem med att hitta en tillräckligt kort gjord. Slutade med att jag hittade en 40 cm som var något lång (jag har 60 i vanliga fall).

tack för svar :bow:

då ska jag fundera lite extra över dessa sadlar, har två knights bareback idag, men tycker att trelessen ser mycket snyggare ut

visst fick man en pad med också? fungerar den?

ja man får med en padd också. Den är helt ok att använda tills man köper en av bättre kvalite.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 419
Senast: Enya
·
R
Hemmet Råkade tappa en blomkruka på min älskade porslins-staty Giovanni. Han är en italiensk vinthund och typ min käraste ägodel. Dessutom unik...
Svar
19
· Visningar
1 756
Anläggning Hej Buke, behöver erat råd åter igen! Har en glad o frisk 2 åring som för 3 månader sen flyttade hit. Men anläggningen vi står på nu...
Svar
7
· Visningar
1 525
Skola & Jobb Ja som rubriken säger, på mitt jobb har vi en kollega som rent skiter i att göra vissa arbetsuppgifter, vilket då är sådant som drabbar... 2 3
Svar
42
· Visningar
7 533
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka