Shabrak från börjes

S

sara

Fick hem reklamblad från börjes igår. Jag funderar på det ljusbruna bomullsshabraket för 100:-
Hur är det med kvalié och så på det?
Sen undrar jag om det bruna tränset för 98 eller 129 eller så (aachen i katalogen), är det värt sina kronor?
GOD JUL PÅ ER!!
 
Det schabraket har jag beställt och nu ligger det på posten!!!
Jag tycker att det är bra, jag har redan det ljusblåa....
 
Skulle vilja köpa ett till min medryttarhäst i julklapp. Men det är ju så dyrt att skicka efter. :( Gillade det ljusblåa. :love:
 
Det schabraket har jag, har även det billigare brevid i sammet. Gillar det mer, härligare kvalitee och bättre passform. :)
 
Jag har beställt både det vanliga och det i sammet. Det känns lite som om det kvittar hur kvalitén är-de var ju jättebilliga och i jättesnygg färg!!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 665
Senast: Tuggben
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: Wille
·
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 145
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 318
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp