Shires täcken!

Har ett exakt likadant som på bilden fast grått! Använder det dock bara när det e som kallast här nere i Skåneland annars blir min häst jättevarm då det är mycket foder i.(har ju inte ens varit 10 minusgrader i vinter här)
Jag tycker det e jättebra, dock får han skav på bogen av det och det har han aldrig fått av tidigare täcken.
Jag älskar när täckena har "snabbknäppning" där framme, det borde de ha på alla täcke nuförtiden tycker jag.
 

Liknande trådar

Hästvård Behöver lite input! Häst som vid två tillfällen (med två år mellan) visat lättare koliksymptom denna tiden på året i samband med vårsol...
Svar
7
· Visningar
356
Senast: Ray
·
Hemmet Mitt täcke börjar tyvärr sjunga på sista versen och jag funderar på att investera i ett nytt. Efter lite googlande inser jag att...
Svar
17
· Visningar
596
Senast: Trott
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
834
Senast: MiniLi
·
Utrustning behöver man verkligen hur många täcken som helst eller räcker det med ett? det blir ju inte direkt billigt om man vill ha ett täcke med...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 671
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp