Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läckandet visade sig vara ett läckage från blåsa...läcker urin via slidan
När cancerbehandlingen är klar så blir det ny operation
Sååååååå jääääävla less
Sååååååå jääääävla less
Men vad fan, kan de inte göra något rätt på det där stället eller? Tycker du ska be att de granskar förfarandet faktiskt! Så många fel på en o samma OP känns inte ok!!
Det är helt miserabelt hur allt drabbar dig! Men jag håller tummarna att det blir en riktigt bra sadel till dig i slutändan!Det börjar bli lite tragikomik över det hela
Jag hoppas på lite plåster på såren genom ersättning. När allt är färdigt (nångång) ska jag skicka in till patientförsäkran. Hoppas på en slant iaf.... Då jävlar ska jag köpa en ny sadel och rida rida rida
![]()
Sååååååå jääääävla less
Men oj! Och så ska man lita på att de gör rätt nästa gång med. Hualigen! Hur många olika kirurger finns inom det området på sjukhuset? Tänkte om du kanske skulle begära någon annan?Läckandet visade sig vara ett läckage från blåsa...läcker urin via slidan
Sååååååå jääääävla less
Men oj! Och så ska man lita på att de gör rätt nästa gång med. Hualigen! Hur många olika kirurger finns inom det området på sjukhuset? Tänkte om du kanske skulle begära någon annan?
Vilket skit du går igenom!
Såg tråden först nu, skickar massor med styrkekramar, du har verkligen råkat illa ut!
Jag har haft cellförändringar och tänkte då att det skulle väl vara no big deal, bara plocka ut livmodern så är det fixat. Men det verkar inte vara så enkelt...Hoppas verkligen att det vänder för dig nu och att du snart får må bra!