Bukefalos 30 år!

Jag försöker att inte engagera mig, ge upp men det går inte.
Tror att 13.e platsen kan vara väldigt viktig.

Jag vet känslan, efter alltför många års lindansande kring de nedre strecken för Rögle. Men sant, 13:e hellre än 14:e plats! Dock en roligare grundserie för Ängelholm denna säsong jämfört med förra. Men Färjestad blir intressant motstånd i kvarten - med "vår" coach Cam Abbott....

Jag vet känslan, efter alltför många års lindansande kring de nedre strecken för Rögle. Men sant, 13:e hellre än 14:e plats! Dock en roligare grundserie för Ängelholm denna säsong jämfört med förra. Men Färjestad blir intressant motstånd i kvarten - med "vår" coach Cam Abbott....
Jag hejar på dig! Hälsningar från värmlänning som INTE hejar på FBK.

Skönt att match två är vunnen. Men än är det mycket jobb kvar som måste göras.
IMG_9384.webp

Fruktansvärd start på match tre.
Flera utvisningar och en game.
Totalt tillbaka tryckta.
Hoppas ledarna har ngt att komma med i periodpausen.

Även om jag var beredd på att slutspelsresan skulle ta slut i lördags känns det förbaskat tomt. Nu får man väl följa SSK i HA tills den resan också tart slut.
Kommer sakna våra två junisar Frondell och Eklund i höst, men tror alla önskar dom lycka till där borta över atlanten. Tur att Viggo blir kvar iallafall ett år till. Innan amerikanarna snor honom också.

Frondell gör succé i NHL med assist i första matchen. Något glädjas åt iallafall. Nu är tydligen även Eklund på väg över.
Fint av Blackhawks lagkapten lämna över faceoff-tekningen till nykomlingen i laget.

Frondell gör succé i NHL med assist i första matchen. Något glädjas åt iallafall. Nu är tydligen även Eklund på väg över.
Fint av Blackhawks lagkapten lämna över faceoff-tekningen till nykomlingen i laget.
Rätt stor omställning ändå från ett nedre-delen-lag i SHL till första line-up med Bedard i NHL.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad ska min son betala?
  • Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • SHL 26/27

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar