Shop to you drop, del 4

Åh jag är så sugen på den! Har en av den gamla modellen, är den enda som aldrig hamnat på sniskan på min Setter.
Tyvärr blev den lite trång när han blev mer musklad. Var lite fundersam på om en storlek större hade gett nog skillnad i halsen, men sen medan jag velade såg jag att det var en ny modell på väg.
Önskar jag hade kunnat prova en någonstans.

Ja, den ser så fin ut!
Jag bor ganska nära Dogmanias lager, ska kolla om jag kanske kan åka och prova ut en :idea: har inte sett den i butik tyvärr :(
 
Maken uttrycker på valpkursen att vi behöver fler "fylleråttan" från jamar. Sedan gav han sitt godkännande för att köpa fler dummies 🙄😲. Sedan sa han att jag fick köpa en treat and train om jag hittade någon under 1000 kr. Nu surfar han runt på jamar hundsport... Jag vet inte om han fått solsting så får rida på den här vågen 😅😄.
 
Maken uttrycker på valpkursen att vi behöver fler "fylleråttan" från jamar. Sedan gav han sitt godkännande för att köpa fler dummies 🙄😲. Sedan sa han att jag fick köpa en treat and train om jag hittade någon under 1000 kr. Nu surfar han runt på jamar hundsport... Jag vet inte om han fått solsting så får rida på den här vågen 😅😄.

Har letat efter en begagnad T&T som en galning men nu har jag gett upp. :meh:

Folk verkar vilja ha 800-900kr begagnade för sina och med frakt blir det ca 1000kr. Jag har bestämt mig att köpa en ny istället, med rabattkuponger på dvs sidor kan man få en helt ny för 1100 och med fri frakt så det är för mig värt 100-lappen extra.

Men hittar ni någon ännu billigare begagnat är det ju helt klart värt att satsa på det. Jag har bara inte tålamodet riktigt längre :laugh:
 
Har letat efter en begagnad T&T som en galning men nu har jag gett upp. :meh:

Folk verkar vilja ha 800-900kr begagnade för sina och med frakt blir det ca 1000kr. Jag har bestämt mig att köpa en ny istället, med rabattkuponger på dvs sidor kan man få en helt ny för 1100 och med fri frakt så det är för mig värt 100-lappen extra.

Men hittar ni någon ännu billigare begagnat är det ju helt klart värt att satsa på det. Jag har bara inte tålamodet riktigt längre :laugh:

Jag vill inte ha en begagnad 🙄. Så får fortsätta kampanjen. Se om refunder har någon kampanj kanske..
 
Jag vill inte ha en begagnad 🙄. Så får fortsätta kampanjen. Se om refunder har någon kampanj kanske..

Aaa bra tänkt tror jag ;)
15 % rabattkod finns på vetzoo tror jag och då får du den som sagt för 1100. Billigare har jag inte hittat ännu men om du gör det så tipsa gärna mig’:D
 
Aaa bra tänkt tror jag ;)
15 % rabattkod finns på vetzoo tror jag och då får du den som sagt för 1100. Billigare har jag inte hittat ännu men om du gör det så tipsa gärna mig’:D

Jag säger detsamma! 😅. Var inne på amazon till och med för brorsan bor i Storbritannien men vart nästan dyrare den vägen. Kika om du har några bra rabatter via dina studier? Studentkortet etc var bra minns jag!
 
Jag säger detsamma! 😅. Var inne på amazon till och med för brorsan bor i Storbritannien men vart nästan dyrare den vägen. Kika om du har några bra rabatter via dina studier? Studentkortet etc var bra minns jag!

Har tittat och har 10 % via mecenat ”bara” så bättre med vetzoos egna rabatt! :cautious:
 
Kom på att jag ska få betalt för en föreläsning jag höll i maj. Att man kan få betalt för att prata... Men det kommer täcka en T&T samt mer därtill. Så nu väntar jag med spänning på lönespecifikationen så jag kan övertala maken 😃😄.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 616
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 910
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
979
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp