Shop to you drop, del 4

311225_01.jpg

Var på 3 Lidl innan jag fick tag på den men tillslut så :p Ville köpa redan förra året men då var vi inte ute och åkte nått och hemma var det förstås slut.

Har också köpt en sån.
 
Rejäl rea på hundtäcken i en djuraffär som vi besökte idag! Det mesta var (såklart) till små hundar eller giganthundar, men jag hittade ett regntäcke som fungerade. Istället för 549kr betalade jag 167kr. Känns bra!
IMG_20190904_185158_884.jpg


I en annan butik hade de sedan utförsäljning av hundgodis som snart skulle passera bäst före-datumet. Man fick en påse om man handlade för över 100kr (vilket jag gjorde, för jag skulle ha hundmat) och så passade jag på att köpa någon påse extra. Innehållet väljer jag att bortse från nu. Damerna behöver någon typ av godisvariation för att fortsätta tycka det är värt att lyssna i alla tänkbara situationer :p 5kr per påse var inte så farligt dyrt direkt.
600.jpg
 
Här borde nog min "lilla" shopping från häromdagen legat, men det hindrar ju inte att jag fyller på med ett hurrta täcke till,ett Pomppas och flera av er såg ju hur det blev med den gula overallen 🤪 tyvärr fanns den inte i större i den gula färgen så nu blev det en svart o så en lila o 1 neongrön hurrtaväst (ja mopsen måste ju oxå få en) för att inte bli tagen för älg,hare,annat vilt för skjutglada jägare.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 615
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 907
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
979
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp