Shop to you drop, del 4

Har shoppat lite tugg till hundarna, närmare bestämt tjurmuskel från Mush. När jag kom hem med det till morsan så sa hon "Ehm... Tjurmuskel... Är det vad jag tror att det är..?" :D Hon älskar att förfasas över vilka "konstiga" saker jag ger hundarna. Men ja, Aysu behöver verkligen något tugg för sina tänders skull, så nu ska jag börja testa lite olika saker. Tjurmuskel blir det första.
mush_vainu_tjurmuskel_1.jpg
 
Och jag kan snabbt konstatera att tjurmuskeln blev en succé! ÄNTLIGEN använde Aysu även tänderna bak i munnen och tog god tid på sig. Hennes teknik är annars att trycka i sig så stora bitar som det går utan att kvävas (vilket hon förövrigt varit nära att göra ändå någon gång...). Hade också en annan liggplats till henne nu än vad hon brukar ha, en mer undangömd sådan. Vet inte om det också påverkade, men jag kommer nog fortsätta så ändå.
 
Shoppade 2 nya bollar och lite godis idag.
Jag föredrar egentligen foambollar men jag är så dålig på att kasta boll så det blir för dyrt i längden att ha dem när vi intervallar :banghead:
Vet inte hur många jag slängt åt fanders :angel:
 

Bifogade filer

  • 20190227_195407.jpg
    20190227_195407.jpg
    431,3 KB · Visningar: 32
Råkade se att en djuraffär här hade en rea-hörna... Mest regntäcken från Hurrta där, och för små kläder av alla tänkbara varianter. Meeen det fanns också en teddyfodrad softshelloverall i Aysus storlek :p Den verkar tokigt varm, så nu har jag köpt den trots att hon inte var med. Får bara hoppas att den passar nu... (annars byter jag den till hundmat)
 
Så värt att ha en sådan för mig som inte får upp cykeln på taket själv. Och på dragkroken så kan jag bara ha med mig en hund med en cykelhållare utan tilt. Nu ska vi komma igång! :love:
Ja jag har glastak så får inte ha Någon på taket. Kanske dags att investera i en jag med
 
Har ju en liten husvagn sen innan för att kunna åka på läger, träningar, tävlingar mm med hundarna. Tycker dock att det är drygt att vara begränsad till att köra i max 80 så igår gjorde jag ett fynd på Blocket och köpte ett camperkit så nu kan jag och hundarna bo i bilen istället.

 
Har ju en liten husvagn sen innan för att kunna åka på läger, träningar, tävlingar mm med hundarna. Tycker dock att det är drygt att vara begränsad till att köra i max 80 så igår gjorde jag ett fynd på Blocket och köpte ett camperkit så nu kan jag och hundarna bo i bilen istället.

Smidigt! Kan du sitta rakt när det är bord och stolar?
 
311225_01.jpg

Var på 3 Lidl innan jag fick tag på den men tillslut så :p Ville köpa redan förra året men då var vi inte ute och åkte nått och hemma var det förstås slut.
Hade velat haft en, men fick veta på fredagen att dom fanns på Lidl just den veckan....så ingen ide ens att åka och leta. Dom köps slut första dygnet :cautious:
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 103
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 711
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 934
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
997
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp