Shop to you drop, del 4

För oss blev det shopping på hööks :D. Blev dyna till hundburen, 2 par tossor samt nytt back on track täcke. Nya täcket är 63 cm, förra var 55 cm. Visste ju att det gamla täcke var på gränsen (köptes när han var dryga året), men ändå 🙈.

Tossorna var tyvärr ingen hitt... De åkte snabbt ner samt så samlades det snö vid kanten höst upp... men men har även beställde dragsockor på Dragbutiken, så hoppas verkligen dom fungerar bra!
 
För oss blev det shopping på hööks :D. Blev dyna till hundburen, 2 par tossor samt nytt back on track täcke. Nya täcket är 63 cm, förra var 55 cm. Visste ju att det gamla täcke var på gränsen (köptes när han var dryga året), men ändå 🙈.

Tossorna var tyvärr ingen hitt... De åkte snabbt ner samt så samlades det snö vid kanten höst upp... men men har även beställde dragsockor på Dragbutiken, så hoppas verkligen dom fungerar bra!
Säkra upp sockarna med vetrap,så sitter dom kvar och ingen snö kommer in
 
Nu har damernas nya tröjor kommit! Är mycket förtjust i Aysus som är i lite tjockare tyg, känns stickat på utsidan och fleeceaktigt på insidan. Passar henne utmärkt och Ebrah ska tveklöst få en likadan när det finns rätt storlek+färg i lager.
20210208_154433-01-01.jpeg
 
Visa bifogad fil 67625
Denna plus en enkelbur som stor framför på ett fällt säte är mitt senaste fynd.

Nu till frågan vad man ska inreda buren med? Vill alltså ha tips på dynor som går att få tag i måtten ca 100x50-55cm. Gärna stabila som ligger still, och det skadar inte om de är gummerade på undersidan.
Och om någon undrar så vet jag att det heter stÅr, men uppenbarligen vet inte min mobil det. Sorry!
 
Visa bifogad fil 67625
Denna plus en enkelbur som stor framför på ett fällt säte är mitt senaste fynd.

Nu till frågan vad man ska inreda buren med? Vill alltså ha tips på dynor som går att få tag i måtten ca 100x50-55cm. Gärna stabila som ligger still, och det skadar inte om de är gummerade på undersidan.
Jag har köpt modin bed, inbyggd vattenskål och man kan spola av bädden. Så kan man lägga nått gosigt på om man vill. Går att måttbeställa men finns även standardmått!
 
Köpt en "ny" vagn till Totte :D den jag har nu är så tungkörd. Förhoppningsvis kan jag springa med den här nya också...
received_188586733112633.jpeg
 
Tack! Har tittat på dom. Verkar vara typ precis vad jag vill ha. Men svindyra :angel:

I know, behöver 4 men det har bara blivit en än pga priset och ville prova så jag gillade först! Men är supernöjd.
Tror du att jag på semestern ångrade att jag inte köpt dynor till fler burar när Sid bestämde sig för att skita i buren under färd. Han satt givetvis på en fluffig vetbed.... :meh: (jag vet var nästa lön ska gå :angel1: )
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 122
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 748
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 945
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
1 008
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp