Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har du den? Tog nu ikväll och känslan är så himla bra! Genomgående tycker jag produkterna är bra och den där känslan av att huden blir beroende av produkten uteblir, tycker jag. Som med vanligt lypsyl, vanlig ansiktsrengöring osv. Min hy i ansiktet har blivit himla mycket bättre sedan jag bytte till naturliga produkter. Nästa gång får det bli hanskrämen med bananlukt, min kompis älskar den.
Jepp, fick den i en Glossybox tidigare i år Har varit sugen på att prova fler av deras produkter men har inte känt att jag velat lägga pengar på det ännu.
Hört väldigt gott om något som heter "Miracle Salve" men den verkar inte finnas på deras hemsida..
Den finns på eleven! Jag har ansiktsrengöringen med apelsin, mycket nöjd! Den lämnar som lite oljig yta efteråt, som försvinner när man torkat sig. Upplever att den inte torkar ut hyn, kanske tack vare den egenskapen. Det bästa är väl att man kan råka smaka på produkterna utan att dö... ansiktsrengöringen smakar helt enkelt apelsin.
Nej men ÅH vad frustrerande för dig! Jävla rövhattar. Jag fick dem till slut att annullera den ena beställningen och sedan skicka den andra men faaaan vad trögt det ska gå.
Kropp & Själ
Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar.
När dagstidningen kom i pappersformat...
Juridik & Ekonomi
skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation.
Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...