Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 638
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Har du den? Tog nu ikväll och känslan är så himla bra! Genomgående tycker jag produkterna är bra och den där känslan av att huden blir beroende av produkten uteblir, tycker jag. Som med vanligt lypsyl, vanlig ansiktsrengöring osv. Min hy i ansiktet har blivit himla mycket bättre sedan jag bytte till naturliga produkter. Nästa gång får det bli hanskrämen med bananlukt, min kompis älskar den. :d

Jepp, fick den i en Glossybox tidigare i år :) Har varit sugen på att prova fler av deras produkter men har inte känt att jag velat lägga pengar på det ännu. :)
Hört väldigt gott om något som heter "Miracle Salve" men den verkar inte finnas på deras hemsida..

Den finns på eleven! :) Jag har ansiktsrengöringen med apelsin, mycket nöjd! Den lämnar som lite oljig yta efteråt, som försvinner när man torkat sig. Upplever att den inte torkar ut hyn, kanske tack vare den egenskapen. Det bästa är väl att man kan råka smaka på produkterna utan att dö... ansiktsrengöringen smakar helt enkelt apelsin. :D

I know :) Har bara inte tänkt köpa något ännu, haha. Ska man betala fraktkostnad med vill man ju att det ska vara värt. :p

Lite oljig yta kan jag tycka är okej eftersom jag för det mesta hoppar direkt i säng :)

6799a8cca6ae11e28a5622000a1fbe35_7.jpg

:love:

Nej men ÅH vad frustrerande för dig! Jävla rövhattar. Jag fick dem till slut att annullera den ena beställningen och sedan skicka den andra men faaaan vad trögt det ska gå.

Skickar lite hatiska tankar åt deras håll!

KL

Den här spetströjan
hmprod

(lånad bild, ursäkta storleken)

Har också klickat hem ett par gummistövlar, hoppas dom passar
Tretorn-sail-red.jpeg

*kl*

Har shoppat lite med Wrapp-presentkort (dvs. gratis presentkort som man får genom en app).

475424-gult.jpg

= Gratis!

138719888000001_normal.png

= 44 kr (jag satte dock en stång i nedre kanten också så den är upprullad rakt)

1000002196526_2.jpg

= 9 kr :D

*kl*

Jag har köpt något så spännande som en cykelsadel. :D Dock välbehövligt, stocksadeln som följde med min cykel är inte gjord för den kvinnliga anatomin...

selle_italia_40357_5.jpg

kl

Ny vårjacka samt en ny klänning som inte fanns på bild. Typ "den lilla svarta".

5062020_BEIGE_FRONT_450.png

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
781
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
370
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 107
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka