Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 638
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Var på VIP-frukost på HM med 20% rabatt så det blev korta leggins & mitt första Essielack :)

hmprod

images

Ellerhur! Jättefina! Hoppas de är snygga i verkligheten med :D

Fint Essielack du köpt :)

Det låter ju kanon att mineralgrejerna är bra! Jag har aldrig provat mineralsmink, känns som att det kan vara skönt på sommaren. Can't really go wrong när en foundation kostar 50 spänn och ett rouge 25 :p

Det är tre olika.
Det första är Darling Diva, nr två är från Pahlish och det tredje är ett märke som heter Emily de Molly.
Inte helt enkla att få tag på i Sverige men det öppnades en ny webshop igår som iaf har det två första märkena, dock inte just de lacken tror jag inte... Edgy Polish heter den shoppen iaf :)

Jag är ju SÄMST.
Lite shoppiloppi idag:

En kaffebryggare!!!

Duvblå, H&M

Samma klänning i olika utförande, H&M

On step closer towards crazy cat lady...

2 revlonlack och en underbar borste

tingeltangel från Cubus

Absolut bästa, bokat en resa till Zakynthos som äger rum i mitten på Augusti. Lite belöning för att ha kämpat och slitit på jobbet hela sommaren kommer sitta fint...

ber om ursäkt för att jag bombar tråden!

Skor (ehm ja platta så vi får se om de blir använda ;) )

6a01053694df79970b016304fc04d6970d-800wi

215784.jpg

Jättefint alltihop, men var har du hittat kattröjan?
Jättecharmig ju :D Eller den kanske var från HM? Såg att klänningarna var det :p

Fick denna av sambon idag :love: (och ja ursäkta för stor bild)
SA4RGA04PN

En sådan här har vi köpt, fast 4armad
91-8424.jpg

Senast ändrad:

Det är tre olika.
Det första är Darling Diva, nr två är från Pahlish och det tredje är ett märke som heter Emily de Molly.
Inte helt enkla att få tag på i Sverige men det öppnades en ny webshop igår som iaf har det två första märkena, dock inte just de lacken tror jag inte... Edgy Polish heter den shoppen iaf :)
Nu blev min plånbok ledsen och jag väldigt mycket gladare. Tack för tipset. Vilken farlig sida :angel:

kl

Fick för mig att jag var i ett behov av låga converse:
282248-0029_2

Top:
image1xxl.jpg

Och var tvungen att utöka samlingen:
OPI+princess+rule+3.jpg8

Man kan aldrig få för många Converse! :D

bollen__: Haha, sorry! ;) Hon har mycket fina lack i den där rackarns shoppen. Jag fick dock nöja mig med att köpa tre från Llarowe :p

Idag kom paketet :D Eftersom rabattkoden inte fungerade för mig så skickade hon med ett extra lack, det från Northern Star! Jag som nyss målade om naglarna tror att...jag måste ägna mig åt det igen! :P

wpid-20130430_132554.jpg

wpid-20130430_132542.jpg

Sån service gillas! Både att det gick fort - och att hon fixade ett extra lack som kompensation! :)
Hänger i en facebookgrupp där även Edgy Polishs ägare huserar, och hon verkar enormt trevlig så det är ju jätteroligt att se vilken snabb och bra service hon verkar ha :)

Fina lack!

Ja verkligen, jag blev superglad! Och att paketet kom så snabbt gjorde mig också glad.
Vilken rolig grupp, måste man bli inbjuden? (antar att den handlar om lack? :P )

KL

Har shoppat en fin lampa :)

ikea--lunta-golvlampa__0093049_PE230076_S4.JPG

ikea--lunta-golvlampa__0178894_PE231876_S4.JPG

Och jättesuperspännande förvaring till mina lakan :D

vardo-sanglada__0162588_PE317793_S4.JPG

Den här shoppade jag i måndags :love:

img_20130430_154446_518129aaddf2b31da4e96439.jpg

Shoppade nytt nattlinne till tösen igår men det är ju inget ni är intresserade av att se :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
781
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
370
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 107
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka