Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 638
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Ikea :) Och yes, är rullhjul på dem. Asmidiga och rymmer otroligt mycket lakan. SÅ skönt att frigöra plats i garderoben :)

Åh, jag borde börja ha mina lakan under sängen... Har redan grejer där iofs, men borde rensa. :p

Mannen borde DEFINITIVT skaffa sådana backar, med tänkte på att man jämt får lakan i huvet när man öppnar hans garderob... :p

*kl*

Cykelskor (och sådana pedaler man klickar fast skorna i):

155661-C2308.jpg

Haha, det var exakt samma för mig! Blev så trött på det att jag köpte två såna och gud så skönt det är att faktiskt ha kläder där istället för alla jääääädra underlakan och skit.

Asså de där e ju fan smart! Jag hade förvaring under sängen när jag var liten minns jag, men sen har jag glömt av det.. Det enda vi har under sängen nu är damm... och alla garderober är proppade med skit.... Under-sängen-förvaring here we come!! Tack för du la in den bilden!

//r

kl

Ett par fuchsiafärgade tygskor
2475325.jpg

Sminkpensel
6409605666958.jpg

Öronproppar inför kommande konsert
Moldex-Rockets-Corded-Earplugs-50-Pairs.jpeg

Det är en liten hingst född 2012, korsning mellan andalusier och varmblodstravare :)

Om några minuter ska jag gå ner och köpa denna... Fördelen (öhhhmm nackdelen :p ) med att ha en butik i samma hus typ ;)

agave-dress-81821-24960.jpg

Den klänningen är så sjukt snygg tycker jag. Har haft ögonen på den ett tag men inte kommit till skott :)

*kl

Det är väldigt bra att köpa 4 nr av Sofis Mode, en tidning som jag köper löst annars ändå, och få cover all mix och twin gloss som premie :).

Snyggaste och skönaste byxorna!! Jag vill ha i alla färger! Betalade endast 79,50:-

Tackar, tackar! :D

hmprod
hmprod

KL

Nu behöver jag er hjälp!
Jag behöver en tunnare vår/sommar/höstjacka, då alla mina jackor är lite varmare. Förutom en ljusrosa kappa som i princip bara går att bära med strumpobyxor :angel:

Så, jag har tittat ut dessa:

ells_0036332_M.jpg

Samma som ovan:
31-3158.jpg

31-3424.jpg

ells_0027225_M.jpg

Samma som ovan men ljusblå:
31-2660_F.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
781
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
370
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 107
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka