Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 633
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

*kl*

Halkan är på väg men jag tänker fan inte låta något stoppa mig nu när jag äntligen är frisk, så idag införskaffades dubbade löparskor:

PYTHO2-L_BUGrip_Cerise_WEB_1385_043600.jpg

Efter mycket letande och funderande (varför är alla vinterskor så fula eller så odrägligt dyra?) har jag klickat hem dessa:

1072185-01.jpg

Snygg färg! Hoppas de är bra också! =P

Chili: De var fina! Fast, jag måste bara fråga, har jag blandat ihop dig med någon annan eller måste inte du ha en hel hög med vinterskor nu? ^^ =P

//r

Det vet jag inte om du har. ;) Jag har ett par som är två år gamla som måste lagas och ett par som jag kan använda tills det kommer snö, ingen av dem är fodrade i fotdelen. Dessa skulle vara ullfodrade så hoppas även fotdelen är det. Om man anser det är mycket är väl högst subjektivt.

kl

Har köpt mig en ny klänning! :) Beställde från nätet och var lite nervös att den skulle sitta dåligt, men den satt jättebra! Lite längre än jag trodde men det gör ingenting.

939485.jpg

Nästa steg är att hitta en kofta som passar till. Vad tror ni passar till den här klänningen? Något diskret men som "klär ner" den lite.

Fick hem den nu och den luktar amazing! Hoppas den räddar mitt torra, fd glansiga hår.

Hmm, låter som om jag blandat ihop dig med någon.. Hoppas dessa du köpte nu är varma och bra då! =D Frysa om fötterna är nog det absolut värsta som finns, tycker jag!

//r

Fick dem idag, jättefina var de! Inte världens tjockaste fodring direkt, men tror det finns plats för en värmande sula också. :) Supersköna att gå i!

Men vilken snygg jacka <3

KL

Här har jag shoppat på idag.
Beg:
- Tömkörningsgjord som säljaren var snäll och mötte upp med på "min" ort.
- Kingsland dressyrschabrak, marinblått -snyggt som kommer passa båda hästarna.

Nytt:
Julklappar till mamma och pappa. En dvd-box med alla Bondfilmer till pappa och en parfym till mamma.

Nu är jag pank :p

*kl*

Knäppa skor... nödvändigt spontanköp! :angel::D

acne-spin-1-545x427.jpg

Jo just, denna halsduk och tröja också

eb57aa063a3911e28d1322000a1fb079_7.jpg

Vero Moda! :)
Modellen heter Kannika och finns i svart, blått och typ...vit/beige.
Svart är väl egentligen mer min grej än den blå. Men kan ju vara kul med lite färg :)

*kl*

Har shoppat en del det sista, ska på ett gäng julbord så behöver förnya garderoben något. Desutom är några av borde med samma folk så att köra samma outfit funkar ICKE! :p

Ett styck svart spetskläning, som jag självkart inte hittar bild på :devil:

Försökte mig på att färga håret lila för några veckor sen, men det vart bara rött så nu fick det bli en lila färgbomb. Sitter i nu så jag hoppar på bättre resultat :D
rev_149531998.jpg

Jakten på de perfekta skorna fortsätter. Hittade några på nätet, men de kom aldrig till min buktik och tog sen slut på nätet innan jag hann beställa. Hittade då dessa plan B skor
t_p_detail

Och nu även ett par plan C
dbd0788e396111e2877122000a1fbc4f_7.jpg

Plus en del annat smått och gott.
*en bolero
*t-shirt
*kläder till barnen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
774
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 999
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet