Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Galen stickad tröja. Har fått en liten hangup på tröjor med ehm eklektiska mönster. Hittade en från Tony Burch som jag föll för... innan jag insåg att priset var typ 7 tusen lökar. Denna var mer ehm prisvärd
![]()
Plus en mockajacka med fransar.
![]()
Köpte den här toppen igår. Fick köpa storlek 38 för att få plats med axlar och boobs och sy in i midjan. Hur gör folk som faktiskt har stora boobs egentligen?
![]()
Förstår det! Nu sitter min midja skithögt naturligt för att mina höfter är så höga. Mitt problem var snarare att boobsen riskerade att spränga dragkedjan i ryggen i stl 36 som jag normalt har. Midjan var lös däremot.Köper andra typer av kläder. Midjan hamnar lite högre upp (minst sagt) på mig i nåt sånt där, så det blir tuttar och sen står resten rakt ut. Midjan blir ickeexisterande.
@Springsteen Som @Hyacinth nämner så är markerade midjor ingen god idé eftersom de hamnar mitt på brösten. Något annat jag undviker är tröjor med tryck eller text, det hamnar ganska tokigt på kroppen när man har stora bröstOmarkerade plagg som sitter lite tightare tycker jag funkar bra, de töjer ut sig på de ställen de behövs (brösten) men blir inte fladdriga i axlar eller resten av kroppen
Vad gäller tex skinnjackor kan jag aldrig köpa en för att kunna knäppa, då hade jag fått axlar som var meterlånga. Så det blir en som sitter bra i ärm, axlar och rygg men alltid öppen