SHOPPING - till hemmet! Del 2

Jag kunde inte motstå. När secondhand bytte skyltning passade jag på!
IMG_20191128_162318.jpg
 
Känns som vi bara köper tråkiga grejer till hemmet. Nyligen en luftvärmepump och nu en batteridriven golvtvätt 🤷‍♀️ Hoppas den är bra iaf, nog för att jag gillar ångmoppen och den kommer väl fortfarande användas men då mer sällan. Är så trött på sladdar.
Skärmavbild 2019-12-02 kl. 13.20.54.png
 
Eller nej vi beställde ju nåt kul senast imorse :banghead:

Visa bifogad fil 40892
:D Får se om det funkar bara, recensioner verkar ju vara lite si och så beroende på internet.

Måste säga att det är över förväntan, trodde faktiskt inte att det skulle fungera haha. Men sitter man bara nära wifi(samma rum) eller har sladd så är det som att spela på dator/konsol förutom att loadingscreens tom är mycket snabbare. Men fungerade inte så bra att sitta i ett rum längre bort med bara wifi(iaf i vårat hus). Vore så himla skönt att slippa köpa nya konsoller eller vara tvungen att använda speldator med alla dessa sladdar osv. Nu behövs bara en skärm typ och handkontroll eller tangentbord+mus.
 
Efter att ha satt spännband på kontona och minimerat shoppande under största delen av 2019, så nalkas snart något friare tider när den sista feting-fakturan för husrenoverande är löst kommande månadsskifte. Firade detta lite försiktigt med en kanske inte så snygg, men ofattbart viktig, shoppingpryl till hemmet: mitt livs första wakeup-light-väckare.

Med en första tidig, lugn och tystlåten ljusväckning så känner jag redan att det är: Så. Jävla. Bra!!! Känner att detta kan öka min livskvalitet på morgnarna mellan oktober och mars på ett häpnadsväckande positivt sätt. :up:
 
Efter att ha satt spännband på kontona och minimerat shoppande under största delen av 2019, så nalkas snart något friare tider när den sista feting-fakturan för husrenoverande är löst kommande månadsskifte. Firade detta lite försiktigt med en kanske inte så snygg, men ofattbart viktig, shoppingpryl till hemmet: mitt livs första wakeup-light-väckare.

Med en första tidig, lugn och tystlåten ljusväckning så känner jag redan att det är: Så. Jävla. Bra!!! Känner att detta kan öka min livskvalitet på morgnarna mellan oktober och mars på ett häpnadsväckande positivt sätt. :up:
Jag har haft en i ett par år och det är lätt en av de bästa prylarna jag har här hemma. 😍
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Acto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
21 22 23
Svar
451
· Visningar
11 159
Senast: doppler
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 806
Senast: ptr
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
963
· Visningar
61 219
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp