R
Raderad medlem 68338
... och servetthållare/ställ:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, jag har kikat på den här ljusstaken på nätet i ett par år men tvekat pga att det är svårt att få en uppfattning om storleken. Återkom gärna med detaljer![]()
Måtten är höjd 25 cm, vidd 19 cm![]()
Den är tyvärr inte köpt i SverigeÅh var köpte du den? Skulle vilja ha något liknande att sätta ampelliljor i.
Åh, som jag önskar mig denna!! Den är underbar att sitta i!
Åh, som jag önskar mig denna!! Den är underbar att sitta i!![]()
Ser väldig mysig ut!Granit![]()
Ser väldig mysig ut!
Jag har en likadan som jag köpte på myrorna för några år sedan. Tyvärr är dynan fläckig och jag måste ha filtar i den för att skyla dynan. Har sett att de säljer denna på Granit men alldeles för dyrt för att bara få en ny kudde.
Jag har en likadan som jag köpte på myrorna för några år sedan. Tyvärr är dynan fläckig och jag måste ha filtar i den för att skyla dynan. Har sett att de säljer denna på Granit men alldeles för dyrt för att bara få en ny kudde.
Ska kolla Jysk!Jysk har även sålt liknande kudde! Tror dock att den är utsåld, men kanske värt att hålla utkik?
Klä om kudden?Jag har en likadan som jag köpte på myrorna för några år sedan. Tyvärr är dynan fläckig och jag måste ha filtar i den för att skyla dynan. Har sett att de säljer denna på Granit men alldeles för dyrt för att bara få en ny kudde.