SHOPPING - till hemmet! Del 2

Kudde!
20200516_145048.jpg
 
Herregud, det här viruset är verkligen inte bra för min inre shopaholic... "Jomen en positiv sak med den här situationen är ju att vi sparar så mycket pengar på att inte resa och äta ute och så!" säger jag... Och går i samma vända och bränner ovan nämnda pengar på inredningsgrejer, böcker och vin istället 🤷‍♀️

Nåja, nu blev det i alla fall ett nytt matbord med tillhörande stolar till köket. Det som står där nu fick vi med lägenheten när vi köpte den, det är helt okej men lite för modernt för att passa in och dessutom på tok för stort för våra behov, så vi har pratat om att byta ut det så småningom. Detta blev det:

1590354193637.png


Jag har av förklarliga skäl inte kunnat se det "live", men det ser ut som att det skulle kunna passa alldeles underbart perfekt i vårt kök som har luckor i samma mörkgrå ton som stolarna samt bänkskivor i trä. Bordsskivan är av ek och det är vårt golv också, så jag hoppas verkligen att det blir lika snyggt som jag tror!
 
Vad glad jag blev av den här tråden, massa inspiration ju! :love:

Spegel till hallen, två nya krukor samt en cool ram som jag tänkte sätta någon cool svartvit poster i!

Visa bifogad fil 51040

boysenbaer-plant-pot__0862362_PE781235_S5.JPG


hmgoepprod
Fint! Gillade speciellt krukan, den hade nog gjort sig fint hos mig med. Vart köpte du den? :)

Nu är balkongen redo! Matta och soffa från rusta och rullvagn från åhlens. Jag är så nöjd!
ge mig varma sommarkvällar nu!

Ser jättemysigt ut! Jag har samma parkett till golvet på min balkong. :D Nu blev jag sjukt sugen på att hitta någon passande tripp-trapp-trull och ha växter på... :bump:
 
Har precis flyttat in i vår första gemensamma
lägenhet så det har blivit en hel del nytt veckorna som gått. Vi väntar fortfarande på soffan (en Skultorp från Ikea, beige med schäslong och svarta ben) men matbordet och stolarna är iallafall uppe :)
7FA1EAE2-6A44-48AD-973D-95649295AC9D.jpg

Det återstår matta, lampa och så ska nog väggen till höger få vägghyllor för tavlor och växter.


Och jag unnade mig en ny sminkspegel i ”har fått nytt jobb”-present:D. Min gamla var större och klumpigare och hade hängt med i typ 7 år...
2092BBEE-DAFC-452F-8EF7-FFFA0A107D94.jpg
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Acto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
21 22 23
Svar
458
· Visningar
11 569
Senast: MiaMia
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 859
Senast: ptr
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
972
· Visningar
61 991
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp