SHOPPING - till hemmet! Del 2

pepp

Trådstartare
Den gamla är låst så jag startar en ny :)

Inte köpt något på sistone, men har önskat mig denna när jag fyller år på fredag :D

1600x1600_Boobies.jpg
 
Beslutsångest. Vilken färg på stol är snyggast till ett runt matsalsbord i teak? Bild på bordet saknas då jag inte hittat det ännu :angel:
2a02898516f25f3c378fab4e6aa0ae3a.jpg


Vill egentligen ha med rottingsits men hittade ingen bra bild på den varianten med alla färger samlade. Den som känner sig manad kan Google Thonet no 14 rotting.
 
Beslutsångest. Vilken färg på stol är snyggast till ett runt matsalsbord i teak? Bild på bordet saknas då jag inte hittat det ännu :angel:
2a02898516f25f3c378fab4e6aa0ae3a.jpg


Vill egentligen ha med rottingsits men hittade ingen bra bild på den varianten med alla färger samlade. Den som känner sig manad kan Google Thonet no 14 rotting.
Svart. Teak och svart går väldigt fint ihop tycker jag, som annars inte alls gillar svarta möbler.
 
Svart. Teak och svart går väldigt fint ihop tycker jag, som annars inte alls gillar svarta möbler.
@Araminta Svarta! Det är sjukt snyggt till teak. De där stolarna är fantastiskt fina :love:

Tusan också. Jag som redan uteslutit den svarta på ren princip att aldrig ha svarta möbler. Men ni har en poäng i kombon med teak... Samtidigt så är jag tveksam till den svarta med rottingsits. Tycker kontrasten mot den ljusa rottingen blir för skarp. Men nu blev jag ju givetvis osäker bara därför.


thon_1_1.jpg

Hopplöst detta :p
 
Tusan också. Jag som redan uteslutit den svarta på ren princip att aldrig ha svarta möbler. Men ni har en poäng i kombon med teak... Samtidigt så är jag tveksam till den svarta med rottingsits. Tycker kontrasten mot den ljusa rottingen blir för skarp. Men nu blev jag ju givetvis osäker bara därför.


thon_1_1.jpg

Hopplöst detta :p
Jag håller med om att konstrasten blir ganska stor. Hade nog inte valt svart. Men möjligt att det ser annorlunda ut i verkligheten, bilder kan ibland vara lite luriga, har du möjlighet att se dem på riktigt?
 
Beslutsångest. Vilken färg på stol är snyggast till ett runt matsalsbord i teak? Bild på bordet saknas då jag inte hittat det ännu :angel:
2a02898516f25f3c378fab4e6aa0ae3a.jpg


Vill egentligen ha med rottingsits men hittade ingen bra bild på den varianten med alla färger samlade. Den som känner sig manad kan Google Thonet no 14 rotting.


Tycker golvet spelar stor roll ihop med bord och stolar. Vad har du för golv?
 
Tusan också. Jag som redan uteslutit den svarta på ren princip att aldrig ha svarta möbler. Men ni har en poäng i kombon med teak... Samtidigt så är jag tveksam till den svarta med rottingsits. Tycker kontrasten mot den ljusa rottingen blir för skarp. Men nu blev jag ju givetvis osäker bara därför.


thon_1_1.jpg

Hopplöst detta :p

Jag hade nog också valt ett annat alternativ (någon av de bruna) om du vill ha rotting till sitsen, men tycker att de helsvarta är det snyggaste alternativet.
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Acto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
386
· Visningar
9 084
Senast: doppler
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 442
Senast: ptr
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
59 772
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp