Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden - Hund

*kl*

Den stora fick detta idag:


Storlänkat stryp, är så fruktansvärt less på hans nylonstryp som inte glider som jag vill.
När vi väl var på g, så fick lillen ett också, dock inte med stora länkar utan med små.
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

KL.
Var på ÖoB idag!

Verkar vara en bra jacka till nu i höst/vinter. Sitter helt okej. Det var den enda i liten storlek kvar så ni med stora hundar, skynda fynda! :D Fanns i vinrött och svart också.
31577315.jpg

31577314.jpg


Sen fick han en "Dog beer" av husse. Den, genom tiderna, värsta pipleksaken alla kategorier :cool: Har aldrig hört en leksak pipa så högt.
31577306.jpg
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

kl

Oj, vad vi har shoppat dåligt på sistone!
Skärpning! :D

Idag har Billy fått ett fleecetäcke från Hööks.
imag0033-copy_107856885.jpg

Det är mjukt och skönt och Billy älskar det redan. Jag tog av honom det för ett tag sen när han hade torkat (regnpromenad), men han bäddade in sig i det igen :love:

Förra helgen köpte vi ett svart halvstryphalsband från Hurtta, eftersom Husse är lat och inte vill pilla med det vanliga halsbandet på tidiga mornar (halsbandet med snabbknäppe hade Billy på sig när han rullade sig i surströmming :crazy: ) :
1078.jpg
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Billy har plats över, och man kan ju reglera vidden i halsen med kardborren.
Kanske inte riktigt den bästa bilden, men ändå:

imag0032-copy_107869448.jpg
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Just det där har jag funderat över, det är jättefint! Men jag vet inte om det kommer sitta som det ska på mina smågrabbar.
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

kl

Vet någon vart man kan köpa snygga hundtäcken från "hästmärken".
Såg att till exempel Eskadron hade helt sjukt snygga..!
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

*KL*

Igår införskaffades en sådan
Image00014_1160.jpg


En sådan
41VvRCh2UlL._SS500_.jpg


O en massa av dessa :D
levergodis.jpg


Funderade även på att köpa en ny sele, men den han redan har fungerar ännu :) så det får bli en annan gång ^^
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Domani säljer hundtäcken på Granngården som jag vet att Josefiine här på buke köpt till sin whippet.
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

KL

31700177.jpg


Senaste jag fyndade, då spårsele varit svårt att hitta :(
Slapphalsband (vanligt halvstryp med reflex)
Flexikoppel
Läderkoppel
Reflexväst
Leksak (såklart :angel:)
Blodstillande pulver, alltid bra att ha hemma :)

Så nästa mål är spårsele och bilbur som inte äter utrymme :D
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Idag har jag påbörjat den stora täckesjakten.
Är än så länge inte särskilt nöjd med resultatet.
Hansbo har fina blågula, men jag vet inte om de egentligen är vad jag vill ha... (Ja, jag borde söka hjälp för min beslutsångest.)
Granngården verkar inte sälja något från Domani längre...

Såg förresten att Equalityline hade skitsnygga :D
Jag ska be min syster som (mycket lägligt!) har bosatt sig på Irland, och jag inbillar mig att utbudet är bättre där :angel:

Hur som helst, medan vi letade täcke fick det här följ med hem:
376505.jpg


På Granngården har de dessutom världens godaste märgben: Babysitter.
Det spelar ingen roll hur sur och grinig eller uppspelt eller upprörd eller trött han är - ett sånt märgben får honom att tappa all fokus på omvärlden och det enda som existerar är märgbenens märgben.
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

KL.
Vi var på Hööks idag och det här fick följa med hem.

Bädden alltså :D
055082_01.jpg


Det röda. Det är reflex i mitten och har 5 små lampor som blinkar.
043602_01.jpg
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

*kl*

Grabbarna fick en fatboybädd av svärmor, tyvärr var inte den så populär :(. Ankan fick Elvis i födelsedagspresent och han älskar den :love:
31729193.jpg
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

*KL*

for en gangs skull har jag med handlat saker..... *snett flin*

Inte Exakt vad ajg vill ha, men det basta jag hittat hittills... nu hoppas vi bara skrapet passar pa "kraket" ocksa.. :D

harness.jpg


O for matte.. i brist pa instruktorer, huindklubbar och fellow traningskompisar...
Kopte bade ettan o tvaan...

ivanbalabanov.jpg


Det far vara kaisers 1arspresenter helt enkelt..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 718
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag och ska semestra i Sverige i år och det med tält. Det blir premiär för mig men det finns säkert flera vana campare här :). Jag har...
Svar
7
· Visningar
705
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
17 906
Senast: hollypolly
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
666
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra torrfoder
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp