Bukefalos 28 år!

Shultz ägare till Calibra II

Sv: Shultz ägare till Calibra II

hehe kul att betala schults advokatkostnader... hur länge har det här pågått, minst ett år va?

Undra hur många timmar advokaterna lagt ner och med en timpenning på 3-400kr minst :rofl: *svettigt*
 
Sv: Shultz ägare till Calibra II

ÄNTLIGEN!!!!Heja Lotta,systrarna Norman GRATTIS
 
Sv: Shultz ägare till Calibra II

hehe kul att betala schults advokatkostnader... hur länge har det här pågått, minst ett år va?

Undra hur många timmar advokaterna lagt ner och med en timpenning på 3-400kr minst :rofl: *svettigt*

Mycket mer! En ganska "vanlig" etablerad advokat tar 800-1000 kr/h och jag antar att det inte är vilka advokater som helst de har använt... Mycket pengar...:crazy:
 
Sv: Shultz ägare till Calibra II

Mycket mer! En ganska "vanlig" etablerad advokat tar 800-1000 kr/h och jag antar att det inte är vilka advokater som helst de har använt... Mycket pengar...:crazy:

det nämndes ju i artikeln att de rörde sig om över 1 miljon kronor.
 
Sv: Shultz ägare till Calibra II

Det är väl ganska mycket pengar? och såna advokater kostar en del pengar.

Edit: summan kom för övrigt dit vid uppdateringen efter mitt inlägg så det är ju inte så konstigt?
 
Senast ändrad:
Sv: Shultz ägare till Calibra II

*kl*

Jag är inte nöjd med utgången på det hela, svårt att avgöra nånting när det inte finns bevis.
 
Sv: Shultz ägare till Calibra II

Jag tycker det hela är en gräslig historia! Tänk att inte ha kvitton och klara papper på sådana summor! Helt otroligt! Och vad slarvigt och nonchalant!

De stora vinnarna här är väl advokaterna!
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Först så VARNING att dethär kan bli triggande om mat och ät störningar och sånt. Men jag vill bara få ut saker. Men många här vet nog...
Svar
14
· Visningar
1 280
Senast: Ajaj
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 628
Senast: Tofs
·
L
  • Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 959
Senast: Motacilla
·
  • Artikel
Dagbok Jag behöver skriva av mig om en situation som orsakat väldigt mycket ångest och frustration hos mig på senaste. Det kommer att bli...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
17 422
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp