Snyggt! Jag vill också, men vågar inte. Jag skulle troligtvis inte se klok ut (dvs värre än vanligt).

Jag tänker att det växer ut om det ser för illa ut. Och blir rätt diskret om man vill om man har lite längre hår, det har väl du? :)
 
Jag tänker att det växer ut om det ser för illa ut. Och blir rätt diskret om man vill om man har lite längre hår, det har väl du? :)

Nja, kort page typ. Jag har en gång klippt mig riktigt kort, det var inte riktigt meningen. Då fick jag gå med keps i två månader :down:
 

Liknande trådar

Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 083
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Ja kära buke. Google var inte min vän i den här frågan så därför kollar jag med er. Flera gånger när jag stått upp och rakat benen de...
Svar
8
· Visningar
1 393
Senast: underensten
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
8 622
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 160
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp