SaraXX

Trådstartare
Dags att fundera på simskola igen. Syrrans barn har något år gått på en veckas dagläger på sommarlovet, men det finns inte här. Eftersom jag har ett flyttbart arbete skulle vi kunna åka till någon annan stad och vara där en vecka för ett simläger. Någon som vet något och kan rekommendera?

I vanliga fall brukar de gå intensivsimskola i början av sommaren. Tre veckor, 30 minuter om dagen.
 
Dags att fundera på simskola igen. Syrrans barn har något år gått på en veckas dagläger på sommarlovet, men det finns inte här. Eftersom jag har ett flyttbart arbete skulle vi kunna åka till någon annan stad och vara där en vecka för ett simläger. Någon som vet något och kan rekommendera?

I vanliga fall brukar de gå intensivsimskola i början av sommaren. Tre veckor, 30 minuter om dagen.
Jag tror att kommunala simskolor eller simläger bara brukar vara för kommuninvånare.

Jag känner till en privatutövare som finns i Lund och Malmö, piggelins barnsim. Iaf för några år sen har de haft intensivsimskola i början av sommaren. Simskolan lär ut crawl.
 
Dags att fundera på simskola igen. Syrrans barn har något år gått på en veckas dagläger på sommarlovet, men det finns inte här. Eftersom jag har ett flyttbart arbete skulle vi kunna åka till någon annan stad och vara där en vecka för ett simläger. Någon som vet något och kan rekommendera?

I vanliga fall brukar de gå intensivsimskola i början av sommaren. Tre veckor, 30 minuter om dagen.

Kolla på svenska livräddningssällskapet https://sommarsimskola.se
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 768
Senast: Blyger
·
Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
561
Senast: Hoarfrost
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 047
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 368
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp