Bukefalos 28 år!

Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Möjligtvis skånska (ett språk som jag behärskar mycket väl för övrigt)!

Låuta heita dei jo på gotlenske feifan Lillårda. Å fei fan va snabbt diu i uit å renna då!
Översättning:

Låter heter det la änna på Gotländska, e du go eller. Och de va la änna görsnabbt sprunget!
 
Sv: Singeltråden 55

Jaa! Är so excited! Jag tänker spontant någon gång i mars!

(Undret du måste gå på NK med mig då)

Its a date!


Fick för övrigt ordning på asos till slut. Var dock inte rea på rean så köpte inga klänningar "bara för att" (de tre jag hittade och gillade var nämligen på rea) eftersom pengarna trots allt är slut egentligen. Dock fyra tröjor till mannen, fyra par strumpbyxor till mig och en födelsedagspresent till min kompis. Strumpbyxorna var vita, vinröda, gula samt ett par mörkblåa med olikfärgade prickar på i ull (det stod Undret SKRIVET på dem :love: ). Fördelen med strumpbyxor är att garderoben blir som ny igen med lite rolig färg :love:
 
Sv: Singeltråden 55

Hurra hurra för date! Och hurra för strumpbyxor med!

Är det inte dags för de där asospaketen att komma snart?
 
Sv: Singeltråden 55

Haha, åh. Så bra du är! :D

KL

Jag ser Walking Dead för första gången ever. Inte helt övertygad om att det är bra ännu.
Måste gå och lägga mig dessutom. Trött. Massor att hinna med imorgon.
 
Sv: Singeltråden 55

Bra kan du vara själv! :D

Har förresten tjänat sådana kopiösa mängder vuxenpoäng idag, ty jag har manglat mina lakan och kökshanddukar. Det ni.

OBS, tips på klapp till adventskaledern: mangel!
 
Sv: Singeltråden 55

Behöver inte sånt stå i kylen? Mvh okunnig

Låter mycket gulligt och ambitiöst för övrigt. Själv ska jag som vanligt köpa en julklapp i år, nåt på A. Lutar åt en Amarula, enkelt och bra! :D
 
Sv: Singeltråden 55

Alltså det borde finnas någon lag som sa att man inte fick använda pipleksaker mellan vissa tider.
 
Sv: Singeltråden 55

Kan dock vara svårt att få ner mangeln i en av de där små påsarna?

Gotland: Jo, egentligen. Så det får vara en av de första dagarna i kalendern :p
Det kommer ju bara innehålla jordnötter så egentligen borde det ju dock klara sig i rumstemperatur, som jordnötter gör? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag älskar min ras men efter att fått lämna tillbaka min tik pga hennes psykiska beteende har tankarna snurrat. Jag har landat i att det...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
11 817
Senast: Tiger tok
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 371
Senast: QueenLilith
·
Hundavel & Ras Hej! Tänkte att det skulle vara kul och höra vad ni tyckte vilka raser som skulle passa mig. Jag är 21år och haft hund sen jag var...
Svar
5
· Visningar
1 334
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Jag har suttit och funderat en del på nästa hund. Det lär dröja minst 1-2 år innan det blir aktuellt. Jag älskar ju schäfern som ras...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 759
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Häst
  • Hage
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp