Bukefalos 28 år!

Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Seså, sluta nu upp. Vi ska (ehrm, försöka) vara seriösa en stund!


JAG ÄR KLAR MED MIN ENKÄT!


( :banana: :bump: )


Så nu ska ni sprida, besvara och hjälpa till! Seså, allihopa! Även ni som bara läser (någon behållning måste vi väl få för att sitta här och underhålla folk i femtiofem (!!) trådar).


HÄR FINNS DEN!
 
Sv: Singeltråden 55

Det är VIKTIGT med sådana alternativ nu för tiden!

Mvh / Fd. sexologistudenten som lade OPROPORTIONERLIGT mycket tid på att välja mellan "annat" och "hen"
 
Sv: Singeltråden 55

:bow:

KL
Eftersom vi blev beordrade att vara lite seriösa ett tag, så måste jag bara påpeka att jag blir på allvar rädd när jag läser om politik i nån svensk tidning och svenskars åsikter idag. VAD I H*LVETE HÄNDER?! Jag börjar fundera på om det är dags att ge sig in i politiken faktiskt, för det här är inte okej någonstans! :crazy:
 
Sv: Singeltråden 55

Holy crap vad det går snabbt nu för tiden, förra gången jag skrev uppsats så var inte Facebook lika effektivt som marknadsföringsplattform. Då fick jag lägga ut enkäten på familjeliv istället (ytterst akademiskt krediterande att nämna familjeliv i en uppsats må jag säga :angel: ).
 
Sv: Singeltråden 55

Det kan man undra. Det är väl inte bara min feed som SVÄMMAR över med det öppna brevet till Ekeroth?
 
Sv: Singeltråden 55

Mannen erbjöd sig att sätta ett lås på facebook, buke och ett par bloggar när jag nämnde att jag behöver skärpa till min diciplin här hemma.


Jag började nästan gråta :o
 
Sv: Singeltråden 55

Låter inte okej! (även om det är ungefär exakt det jag hade behövt just nu, samt lås på tvn och nintendot...)


Alltså, ångest. Tenta imorgon och sen utbildningens största övning på tisdag. jag dööör.
 
Sv: Singeltråden 55

och Undret: Tack!

Det känns så jävla mastigt bara. Bääh. Hatar att bli bedömd praktiskt. (tur jag valt ett så passande jobb då då...)
 
Sv: Singeltråden 55

Pepp pepp, klart som korvspad att du klarar det! Håller tummar och tår för dig :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag älskar min ras men efter att fått lämna tillbaka min tik pga hennes psykiska beteende har tankarna snurrat. Jag har landat i att det...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
11 891
Senast: Tiger tok
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 433
Senast: QueenLilith
·
Hundavel & Ras Hej! Tänkte att det skulle vara kul och höra vad ni tyckte vilka raser som skulle passa mig. Jag är 21år och haft hund sen jag var...
Svar
5
· Visningar
1 345
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Jag har suttit och funderat en del på nästa hund. Det lär dröja minst 1-2 år innan det blir aktuellt. Jag älskar ju schäfern som ras...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 767
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp