Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Seriös inflation i mina HP-aktier denna vecka, för att faktiskt skriva något som härrör till trådens sedan länge glömda syfte. ;)

Har vårsolen börjat lysa lite starkare månne? Är vårbrunsten här?
 
Sv: Singeltråden 55

Verkligen ingen aning, försöker mig på en mer försiktig approach. ;) Ingen idé att utvärdera förrän längre fram, förutom att det hittills verkar vara trevliga personer med mycket att diskutera.
 
Sv: Singeltråden 55

Jaja, men det var väl mer, verkar det vara något att kunna bygga vidare på eller verkar det vara totala idioter som var min fråga, men det fick jag ju svar på nu. :p
 
Sv: Singeltråden 55

Haha jaha, nej men det är klart övervägande vettiga personer som skriver! Jag var ett steg längre i tanken där. :p
 
Sv: Singeltråden 55

Ja han är världens bästa :heart.
Ja jag har hoppat av utbildningen. Måste egentligen få ihop 22,5hP för csn för att det inte ska bli krångel i framtiden men det känns lite svårt.

Jaulegris:Ok hoppas att det känns bättre efter de mötena.

julgris:Usch vad läskigt att ha någon obehörig inne i ens egna hem.
 
Sv: Singeltråden 55

Ah, jobbigt med csn.... Det finns inte nån kurs du nästan var klar med eller nått att tenta om/av? Annars får du ta smällen när/om du börjar plugga nått annat, men det behöver ju inte vara hela världen om du har lite sparat/delad ekonomi :)
 
Sv: Singeltråden 55

kl

Bitterheten är enorm. Jag vill också vara ett kap. Hur blir man det? Google gav inga svar (och mitt i bitterheten kan jag inte låta bli att skratta åt mig själv för att jag ens tänkte tanken att googla det)
 
Sv: Singeltråden 55

Nej, skosnöret har jag ju träffat ganska mycket men där kommer det inte att bli något mer av olika anledningar. :)
 
Sv: Singeltråden 55

Vi hade ju en 30hP-kurs så därför ska jag ha 22,5hP.Jag ska göra ett prov på måndag & fixa till lite arbeten.Vet dock inte om det kommer bli 22,5hP.Väntar ju även på resultatet från ett 15hP-prov och om jag har klarat det så är det ju frid & fröjd :).
Ja jag får ta & tjäna ihop lite pengar men om man ska plugga i tex 3 år så kan det ju bli lite tufft.Vet inte vad jag vill plugga just nu dock.
 
Sv: Singeltråden 55

Man är sig själv och väntar på att det ska dyka upp någon som är lika knäpp (eller ännu knäppare för att vara på säkra sidan), så kommer man att vara ett kap i den personens ögon. Och det räcker liksom. Att vara ett universellt kap verkar asjobbigt.
 
Sv: Singeltråden 55

Ptja, det är väl en blandning av många saker. Har konstant smärta just nu = blir betydligt känsligare för allt psykiskt.
Känner mig sådär allmänt bortvald, ful och tråkig. Hatar att vara ensam, och så länge jag är sjukskriven pga dåliga knän så kan jag inte åka iväg och umgås med folk. Känns som om folk liksom glömmer bort mig då, för att jag slutar åka dit och ta initiativ om att mötas upp nånstans. Så jag sitter ensam i min lägenhet 3 mil från stan och känner mig som en crazy cat lady 4 ever.
 
Sv: Singeltråden 55

kl

Bitterheten är enorm. Jag vill också vara ett kap. Hur blir man det? Google gav inga svar (och mitt i bitterheten kan jag inte låta bli att skratta åt mig själv för att jag ens tänkte tanken att googla det)

Haha åh förlåt, men googla hur man blir ett kap, underbart! :D

Först och främst vill jag säga att jag tror att du redan är ett kap, dömt av det jag sett av dig här. Oavsett är väl de flesta det, på sitt sätt. Det hjälper ju inte att vara ett kap om det inte finns de rätta känslorna inblandade, då blir det ju inte bra ändå. För rätt person är du ett kap och du bör se den personen på samma sätt, men att vara det allmänt för de flesta tror jag inte gör någon lyckligare, faktiskt. :)

Men vill man testa borde det väl gå att sänka sin standard några nivåer, så borde man kunna få chansen att känna på hur det är att vara ett kap för många. Upplevelsen kanske inte blir så positiv bara. ;)
 
Sv: Singeltråden 55

Ptja, det är väl en blandning av många saker. Har konstant smärta just nu = blir betydligt känsligare för allt psykiskt.
Känner mig sådär allmänt bortvald, ful och tråkig. Hatar att vara ensam, och så länge jag är sjukskriven pga dåliga knän så kan jag inte åka iväg och umgås med folk. Känns som om folk liksom glömmer bort mig då, för att jag slutar åka dit och ta initiativ om att mötas upp nånstans. Så jag sitter ensam i min lägenhet 3 mil från stan och känner mig som en crazy cat lady 4 ever.

Men kan du inte bjuda hem folk istället då? Bjuda in på fika och be dem köpa med kaffebröd när de tackar ja, borde inte vara omöjligt? :)
 
Sv: Singeltråden 55

Jag får göra en vetenskaplig studie i kap-blivande och publicera den online, så andra kan googla sig till ett svar!

Fast det har inte så mycket med utseende att göra känns det som, utan mer personlighet. Det är liksom inga problem att få uppmärksamhet, men det går inte att få någon att stanna (förutom dom som jag inte är intresserad av, hur kommer det sig? måste undersökas).

Tycker inte att jag har så jäkla höga krav. Han ska tycka om mig, ha ett eget liv, gärna bry sig om hur han ser ut, gå att föra diskussioner med, vara längre än mig och i en ålder nära min. Och så måste jag tycka att han ser bra ut, för annars går det inte.
Inte direkt så att han måste genomgå ett 90-dagarsprov med allt från språktester till höjdhopp och utvärderas grundligt exteriört för att sedan falla på att ena stortån är lite sned :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag älskar min ras men efter att fått lämna tillbaka min tik pga hennes psykiska beteende har tankarna snurrat. Jag har landat i att det...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
11 683
Senast: Tiger tok
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 181
Senast: QueenLilith
·
Hundavel & Ras Hej! Tänkte att det skulle vara kul och höra vad ni tyckte vilka raser som skulle passa mig. Jag är 21år och haft hund sen jag var...
Svar
5
· Visningar
1 325
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Jag har suttit och funderat en del på nästa hund. Det lär dröja minst 1-2 år innan det blir aktuellt. Jag älskar ju schäfern som ras...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 700
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp