Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Nu är det ju faktiskt inte världens ände att åka och träna för hon som hade clinicen. ;) Jag åkte dit och tränade när jag bodde i Jkpg. Jättebra bana med alla typer av hinder. Väldigt bra för nybörjare just då det är inhägnat överallt. Banan är liksom i två jättestora hagar. Bara säg till om du vill ha kontakt förmedlad så fixar jag det. :)
 
Sv: Singeltråden 55

M jobbar ju med larm ;).
Ja jag hoppas på att det ska hjälpa lite med ett brev.
På intervjun som jag var på igår så sa hon att hon skulle skriva upp mig :).
Hur går det ute på fält?:)

Jaulegris:Vad ska du göra hos läkaren?
 
Sv: Singeltråden 55

Va tråkigt att du inte mår bra! Men bra att M stöttar dig, och kul med intervjuer :) Du har hoppat av utbildningen då?

Jaulgreis: Hoppas det går bra hos läkaren! Vad är det de skall kolla på?

Sleepan: ar du haft kul? Vad har du fått göra? :bump:
 
Sv: Singeltråden 55

m. fl : Vi åkte mest runt på sightseeing inatt :p
Gjorde typ inget spännande alls faktiskt. Men jag bjöd på uppskattad fika och verkar ha väldigt trevliga kollegor. :)
 
Sv: Singeltråden 55

men det är ju med bra :) Få lite tid att orientera sig typ :p

Hur är upplägget på aspiranten? Är det radiobil hela tiden, och alltid kollega med, eller patrull och event och sånt med?
 
Sv: Singeltråden 55

Kul! Du kommer bli grym på att hitta i götet. ;)

Jag är så fruktansvärt trött idag att det är skrattretande. Satt tidigare och försökte läsa i boken och det var så sjukt ologiskt allting som stod i den. Tittade och spärrade upp ögonen och tänkte "Näe, det går inte ihop ALLS!". Med tanke på vad jag trodde det stod (det minns jag inte nu) är min enda idé att jag faktiskt sov och läste samtidigt. Typ halvsov och halvvaken, eller sov varannan sekund och vaken varannan sekund. Kan man det? :D
 
Sv: Singeltråden 55

Gör gärna det :) Lycka till ikväll!

Jaulgreis: Ahaa! Hur kändes det då? Var det uppföljning eller möte med nytt folk?
 
Sv: Singeltråden 55

Uuh, förstår obehagskänslan. Jag misstänkte att någon hade varit och rotat hemma hos oss för ett par veckor sedan, och känslan fram tills dess att jag verkligen kunde fastställa att det inte var så var riktigt påtaglig. Att då veta att någon verkligen har gjort det (och inte ha en aning om vem...). Lider med er.
plus alla andra: tack för sympatier! Hoppas också att tryggheten snart kommer tillbaka, just nu är vi liksom lite på helspänn hela tiden. Ingenjörn satt uppe och jobbade sent igårkväll och när han kom och la sig väckte han mig och sa bara "jag är så väldigt rädd". Svårt att svara på när man är nyvaken mitt i natten och själv är rädd, kunde liksom bara krama honom och hoppas att det hjälper.
 
Sv: Singeltråden 55

Är också sjukt nyfiken på allt kring ditt jobb, så himla spännande att du börjat! Var det i mitt område du fick jobb eller var det bara praktiken?
 
Sv: Singeltråden 55

Nej det vet jag, jag har faktiskt redan tänkt att vi ska åka dit sen någon gång! Vi ska som sagt bara bli lite säkrare i hoppningen först! Men jag ska komma ihåg det så får du förmedla kontakt längre fram sen! :D Låter som en bra bana att börja med!

Chili: Jag har hört att om man lägger boken under kudden så tar man in det som står. Vill du testa? :D
 
Sv: Singeltråden 55

Läser Inge-Björn varje gång, och konstaterar att det är ett ganska udda namn. Innan jag inser att det inte alls är ett dubbelnamn som är ihopskrivet. Känner mig så intelligent :p
 
Sv: Singeltråden 55

Fy vad obehagligt. Lider verkligen med er. Det är typ ett av mina värsta mardrömsscenarion; att vakna av att någon är i rummet. Huh!
Hoppas att ni känner er trygga snart igen och tur i oturen att ni har varandra.
 
Sv: Singeltråden 55

HAHA! Åh önskar att han hette Inge-Björn!

Lorden: Ja men eller hur! Sån ångest, skulle nog bara ligga still och hoppas att de tror att jag sover.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag älskar min ras men efter att fått lämna tillbaka min tik pga hennes psykiska beteende har tankarna snurrat. Jag har landat i att det...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
11 812
Senast: Tiger tok
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 365
Senast: QueenLilith
·
Hundavel & Ras Hej! Tänkte att det skulle vara kul och höra vad ni tyckte vilka raser som skulle passa mig. Jag är 21år och haft hund sen jag var...
Svar
5
· Visningar
1 334
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Jag har suttit och funderat en del på nästa hund. Det lär dröja minst 1-2 år innan det blir aktuellt. Jag älskar ju schäfern som ras...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 756
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp