Kanske inte är så konstigt med tanke på att han har en skada i ett bakben .
Fast även på filmer där han är yngre så är det ju inte mycket luft i bakbenen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske inte är så konstigt med tanke på att han har en skada i ett bakben .
Han verkar ju väldigt cool, din kille
Jag har inte suttit på min 12a än, bara hängt lite på henne i stallgången. Hon har precis kommit hem från ett långt sommarlov, men innan dess är hon tömkörd, löshoppad och träns och sadelvan. Ska bli så roligt att sätta igång igen. Vem är morfar till din och hur hög är han?
Han är otroligt trevlig , nyfiken och klok morfar är Torino tyvärr ej godkänd hingst men en riktigt hopphäst , han är dock bara 1.60. Min är 1.60 nu , jag hoppas på minst 1.65 !! Han har lämnat fina allroundhästar vilket är vad jag vill ha min ser inte hittills ut att dålig bakbensaktivitet och han har väldigt lätt för sig.Han verkar ju väldigt cool, din kille
Jag har inte suttit på min 12a än, bara hängt lite på henne i stallgången. Hon har precis kommit hem från ett långt sommarlov, men innan dess är hon tömkörd, löshoppad och träns och sadelvan. Ska bli så roligt att sätta igång igen. Vem är morfar till din och hur hög är han?
Han är otroligt trevlig , nyfiken och klok morfar är Torino tyvärr ej godkänd hingst men en riktigt hopphäst , han är dock bara 1.60. Min är 1.60 nu , jag hoppas på minst 1.65 !! Han har lämnat fina allroundhästar vilket är vad jag vill ha min ser inte hittills ut att dålig bakbensaktivitet och han har väldigt lätt för sig. Hur funkar din , har du nån bild ? Jag ska på tömkörningskurs med Bo Jenå 25,26 September det ska bli så spännande
http://instagram.com/p/skc2CSCOEq/
Här är bildenpå tömkörning med travbom
Vi har travat lite upsuttet oxå
http://instagram.com/p/sFrbhdCOGD/
Förhoppningsvis är mitt sto fortfarande dräktigt med SO (kollad dygn 35). Är det något speciellt som ni märker att era föl har fått ifrån honom? Valde honom för att förbättra hals/bål och överlinje och för att han hade bra fertilitet (bevisligen, då stoet tog sig på första gången).
Är dock lite nyfiken på hur han nedärver sina gångarter...? Stoet har en skada p.g.a yttre trauma som påverkar bakbensmekaniken och därför är det svårt att sia om hur hon "egentligen" rör sig. Hon rör sig otroligt mjukt och stort i samtliga gångarter men jag behöver inte långsammare bakben i avkomman. Hur rör sig era?
Jag kan inte se dina bilder eller film. Är inläggen offentliga?
Precis som din är min Silhouette (Sir Oldenburg-Master) cool och trevlig att ha och göra med. Hon har dock lite attityd och vill gärna kolla om man verkligen menar vad man säger till henne, men väldigt lättlärd och nyfiken. Hon är ca 163 cm nu men högre bak. Jag hoppas hon stannar under 170. Jag ska ta ngn uppställd bild snart som jag kan lägga ut.
Vad spännande med tömkörning för Bo Jenå![]()
Ok konstigt men kan inte säga att jag har så bra koll på hur man lägger till på denna sidaJag kan inte se dina bilder eller film. Är inläggen offentliga?
Precis som din är min Silhouette (Sir Oldenburg-Master) cool och trevlig att ha och göra med. Hon har dock lite attityd och vill gärna kolla om man verkligen menar vad man säger till henne, men väldigt lättlärd och nyfiken. Hon är ca 163 cm nu men högre bak. Jag hoppas hon stannar under 170. Jag ska ta ngn uppställd bild snart som jag kan lägga ut.
Vad spännande med tömkörning för Bo Jenå![]()
Finns ju massor med avkommor att se på! Jag gjorde lite snabbt en spellista med fåtal av alla som finns.Är dock lite nyfiken på hur han nedärver sina gångarter...?