Sitta utanför förlossningsrummet?

Sv: Sitta utanför förlossningsrummet?

Jamen eller hur! Jag bad sambon att filma mitt i men han tyckte inte det kändes sjysst när jag låg där och hade ont :) Fast jag hade tyckt det var jätteintressant att se sen efteråt.
 
Sv: Sitta utanför förlossningsrummet?

När vi fick sonen, hade jag sambon med in & min bästa vän. Förlossningen tog ca 11 timmar.
 
Sv: Sitta utanför förlossningsrummet?

Vad händer om den tilltänkta pappan är sjuk då? Typ förkyld? Då får han alltså inte vara med, får han komma in efteråt eller när är det egentligen ingen risk med en förkyld anhörig?
Råkade läsa och blev lite nyfiken :)

Förkyld får han nog följa med in, men kanske inte följa med sen om bebis visar sig må dåligt så den inte blir smittad.

Cilla Jag har ångrat båda gångerna att vi inte filmat. Inte nån kamera rakt upp i muffen men vid sida av.
Aja, får väl ta de tredje gången då...:idea:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är gravid och borde ju börja förbereda mig inför nedkomsten.. MEN, jag är "ensam", pappan till barnet har valt att packa väskan och...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 623
Senast: Milosari
·
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 840
Senast: Mirtai
·
Tjatter Jag blir tokig på att googla på hårtvätt då alla säger olika. Jag ska slinga mitt hår till veckan och det ständiga är ju diskussionen om...
Svar
4
· Visningar
279
Senast: Lilla
·
Övr. Hund Regn, grusade vägar och leriga rastgårdar är ju inte det roligaste direkt. Jag går här och dagdrömmer om att ha en vattenslang utanför...
Svar
16
· Visningar
1 191
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp